پیاده روی اربعین حسینی نماد وحدت، عدالت و دلدادگی جهانیان است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت عظیم مردمی و جهانی و سمبل وحدت، عدالت، صلح و نمادی از استقامت و دلدادگی در جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز چهارشنبه (۸ شهریور) در کلاس درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرای استان مرکزی، که حسینیه شهدای بیت ایشان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: بحمدالله دولت سیزدهم در تمامی بخش ها کارنامه درخشانی داشته و این نتیجه تلاش همه جانبه دولتمردان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: این کارنامه درخشان ۲ ساله دولت قابل دفاع و ارزیابی است و باید سرعت خدمت رسانی در دو سال آینده بیش از گذشته بوده و شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی تقویت ارتباطات با عربستان، عضویت در سازمان همکاری شانگهای و عضویت در بریکس را بخشی از موفقیت‌های دولت سیزدهم در سیاست‌های خارجی دانست و بیان کرد: دولت علاوه بر موفقیت در بخش های مختلف داخلی موفقیت های چشمگیری نیز در سیاست خارجی داشته است.

این مقام ارشد استان بر توسعه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی نیز تاکید کرد و ادامه داد: توسعه اقتصادی بر مبنای رونق تولید، تولید نهایی با کیفیت، پرهیز از خام‌فروشی و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی محقق می‌شود که این مهم نیازمند تلاش و برنامه ریزی دولت است.

نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به ایام اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: همایش بزرگ اربعین حسینی امسال نیز همچون سال های گذشته با شور و اشتیاق گسترده اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن تاکید بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: این ایام بهترین فرصت برای حرکت در مسیر جهاد تبیین است و باید اندیشه های عاشورایی و حسینی در جامعه تبیین شود.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد ایثار، از خودگذشتگی، تلاش و خدمتگزاری یک مدیر اسلامی بودند و سیره آن شهیدان والامقام باید الگوی رفتاری مدیران ما باشد.

امام جمعه اراک ادامه داد: آیین پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت هدفمند،حرکت عظیم مردمی و جهانی به سمبل وحدت، عدالت، صلح و نمادی از استقامت و دلدادگی در جهان است.

کد خبر 1622373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha