تروریسم تغییر استراتژی داده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تروریست ها اعتقادات مردم را نشانه گرفته است، گفت: این تغییر استراتژی می تواند خطرناک باشد.

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به روز مبارزه با تروریسم گفت: پدیده تروریسم در شرایط کنونی دنیا شکل و شمایل خاصی به خودش گرفته است.یعنی طراحان تروریسم در دنیا که عمدتا محوریت شان صهیونیست ها و آمریکایی ها هستند با یک ترفند و شرایط خاصی در جهت غافلگیر کردن کشورها به ویژه کشورهای اسلامی به وجود آمده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چندی قبل با مسئولان امنیتی و فرماندهان ارتش پاکستان جنایات تروریسم را ارزیابی کردیم. به اعتراف خود پاکستانی ها آنها هم قربانی جنایات تروریسم هستند؛ تعرضاتی که در داخل کشور ما جدیدا صورت می گیرد، نشانه گرفتن اعتقادات مردم است. اتفاقاتی که در شاهچراغ افتاد موید همین مسئله است. تروریست زمانی می آمد در مرزها درگیری های را ایجاد می کرد ولی الان اعتقادات مردم را نشانه گرفته است و این تغییر استراتژی خطرناک است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس بیان کرد: تحولات دنیا و منطقه به گونه ای است که ما هر روز باید بیشتر نسبت به  اقدامات تروریسم در دنیا حساس شویم، هرچه غربی ها در باتلاق اوکراین گرفتار شوند، شعاع جنایات شان متوجه کشورهای منطقه و جمهوری اسلامی ایران می شود.

مالکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروهای امنیتی اطلاعاتی، نظامی و انتظامی ما نسبت به بحث تروریسم و مقابله با آن اشراف کامل دارند و همواره با تیزبینی عمل می کنند.

کد خبر 1622417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha