پیک دارویی ‌جمعیت هلال احمرگیلان راه اندازی شد
 

سلیمی از راه‌اندازی پیک دارویی ‌جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد و گفت: با آماده سازی بسترهای لازم، پیک دارویی در استان برای توزیع دارو در مناطق مختلف راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، هادی سلیمی_مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان امروز(پنج شنبه، ۹ شهریور) در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی پیک دارویی ‌جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: با آماده سازی بسترهای لازم، پیک دارویی در استان برای توزیع دارو در مناطق مختلف راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه، نظر به تسریع در توزیع داروهای مورد نیاز و کاهش هزینه های مردم شریف، زیرساخت های ایجاد پیک دارویی در استان برای تهیه و توزیع دارو در مناطق مختلف شهر رشت ایجاد شده است‌ افزود: استفاده از ایده‌های نو و فناوری جدید از اولویت‌های هلال احمر استان است.  

سلیمی با اشاره به آخرین اقدامات جهت استحضار مردم شریف استان جهت تسهیل در دسترسی به داروخانه بیان کرد: برای این کار داروخانه هلال احمر به عنوان قطب دارویی به مکان مناسب تری که تعیین شده است، انتقال می یابد.

وی اذعان کرد: در گذشته زمان زیادی صرف تامین داروها برای بیماران می‌شد ولی در حال حاضر با راه اندازی این مرکز زمان دسترسی مردم به دارو بسیار کاهش می یابد.  

سلیمی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک امکانات لازم جهت گسترش این خدمات در سراسر استان مهیا شود.
 
وی در ادامه همچنین از ایجاد سیستم ثبت الکترونیکی داروها خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر به منظور تسهیل حال بیماران پس از تماس متقاضیان با داروخانه و اعلام درخواست، ثبت الکترونیکی داروها انجام خواهد شد و در زمان بندی های صورت گرفته با استفاده از پیک موتوری و موتورهای یخچال‌ دار، داروها در سطح رشت برای بیماران به صورت رایگان پیک خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این رویه به صورت آزمایشی در داروخانه مرکزی انجام می‌شود و پس از آن نیز به سایر داروخانه‌ها تعمیم می‌یابد.

سلیمی گفت: داروخانه مرکزی هلال‌احمر در رشت جهت تحویل دارو درب منزل با شماره تلفن های ۳۳۵۰۰۱۲۹_ ۳۳۵۰۰۱۶۰ داخلی ۲ _ از ۹ صبح تا ۲۰ شب در خدمت متقاضیان می باشد.

کد خبر 1622561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha