باید قهرمانان میدان جبهه و جنگ مورد تحسین قرار گیرند

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت:جوانان به ویژه کسانی که دوران جنگ تحمیلی را ندیدند امروز ضرورت دارد که این یادواره‌ها و همایش‌ها در دستور کار باشد و باید این قهرمانان میدان جبهه و جنگ مورد تحسین و تشویق قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۱۸ شهریور ماه) در مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: یادواره دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی یک تاریخ پرافتخار و ماندگاری است که ما به قول مقام معظم رهبری تا سال ‌های بسیاری می‌توان از آن بهره لازم را در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به ویژه برای مقاومت مردم در مقابل استکبار و استعمار قدرت‌های ظالمانه جهانی را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه نه تنها کشور ما بلکه همه کشورها و ملت‌های آزاده می‌توانند از این موضوع درس بگیرند، گفت: کشور و ملتی که تازه در آن انقلاب صورت گرفته و شرایط ویژه‌ای دارد، مورد هدف همه قدرت‌های جهانی قرار می‌گیرد و با مقاومت مردم، ملت قدرتمندتر و بزرگ تر می‌شوند و در صحنه‌های جنگ پیروزی‌های بزرگی را به دست می‌آورند و دشمن سرنگون می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همه فشارها، تهدیدها و هزینه‌هایی که از طرف دشمن صورت گرفته، نتوانست که این ملت و کشور را به زانو در بیاورد که این درسی برای همه آزادگان جهان به ویژه مردم کشور ما محسوب می‌شود.

آیت الله حسینی به برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و یادآور شد: جوانان به ویژه کسانی که دوران جنگ تحمیلی را ندیدند امروز ضرورت دارد که این یادواره‌ها و همایش‌ها در دستور کار باشد و باید این قهرمانان میدان جبهه و جنگ مورد تحسین و تشویق قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ائمه جمعه در خطبه‌ها به دوران دفاع مقدس در این هفته خواهند پرداخت، ضمن اینکه تکریم و تجلیل رزمندگان و ایثارگران در نماز جمعه کار ارزشمندی است.

کد خبر 1623671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha