اظهار نظرهای شخصی مانع توسعه مازندران است

بابایی کارنامی به مشکل مازندران در بحث عدم برخورداری از صنایع مادر و تبدیلی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از مدیران و مسئولین با اظهار نظر شخصی جلوی ایجاد صنایع در این خطه از شمال کشور قد علم می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، علی بابایی کارنامی-نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری استان با حضور وزیر کشور که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، ضمن تحسین وحدت و هم گرایی میان دولتمردان، ائمه جمعه، نماینده ولی فقیه در مازندران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: اگر عقلانیت حاکم شود قطعا توسعه پایدار استان را شاهد خواهیم بود.

وی خواستار  برگزاری جلسه با فوریت برای توسعه مازندران و رفع مشکلات استان در بحث ایجاد صنایع نظیر پتروشیمی میانکاله و صنایع تبدیلی با حضور معاون اول رئیس جمهور  شد و گفت: مدیران و مسئولین با اظهار نظر شخصی جلوی ایجاد صنایع در مازندران قد علم نکنند.

بابایی کارنامی با بیان اینکه رانت اطلاعی در مازندران وجود دارد، افزود: این مشکل از جمله مشکلات بازدارنده در ایجاد صنایع می باشد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم  باید با رفع مشکلات سرمایه گذاری در مازندران زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعی در این خطه از شمال کشور باشد، گفت: 

کد خبر 1724018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha