دفاع مقدس باید برای نسل جوان به درستی تبیین شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: دفاع مقدس باید برای نسل جوان به درستی تبیین شود تا در جامعه ارزش های انقلابی و اسلامی حفظ شود.

سرهنگ ابوالفضل حسین دوست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگانی است که تمام وجودشان وقف اسلام بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس خالصانه به میدان آمدند و در برابر تمام دنیای استکبار تحت فرماندهی مردی الهی و به تعبیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی بی نظیر که با نبود امکانات سخت افزاری در مقابل امکانات کامل دشمن حماسه آفریدند.

حسین دوست ادامه داد: قدرت نرم افزاری امام که سرشار از ایمان و امید بود، در آن مرد الهی متبلور بود آن پیامی که از طرف امام بزرگوار صادر می شد در میدان دفاع مقدس به رزمندگان و یا به عبارت بهتر عموم ملت حزب الله شهید پرور ایران اسلامی محقق می شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: در نهایت پایان جنگ تحمیلی ۸ ساله ایران با پیروزی قاطع در مقابل تمام دنیا صاحب گنجینه عظیمی از ایمان و معرفت و بصیرت در زمینه های مختلف فرهنگی اجتماعی سیاسی و اقتصادی شد که هرچه امروز از این گنجینه بهره ببریم به همان اندازه در آن زمینه موفق خواهیم بود.

سرهنگ حسین دوست تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی وقایع جنگ برای نسل جوان و بهره گیری از درس‌ها و عبرت‌های آن دوران برای عبور از شرایط دشوار کنونی و غلبه بر جنگ اقتصادی دشمنان است.

وی افزود:  دفاع مقدس باید برای نسل جوان به درستی تبیین شود تا در جامعه ارزش های انقلابی و اسلامی حفظ شود.

کد خبر 1725270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha