تعلیم و تربیت صحیح، مقدمه ساخت فرهنگ، عظمت و استقلال آینده کشور است

آیت الله دری نجف آبادی گفت:خشت هایی که امروز آموزش و پرورش بر روی هم می گذارد مقدمه ساخت فرهنگ، عظمت و استقلال آینده کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌ الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز شنبه (۱ مهر) در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت در اراک، ضمن تبریک به مناسبت بهار تعلیم و تربیت و تقارن آن با هفته دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثار رزمندگانی است که تا پای جان ایستادگی کردند و ایران اسلامی را از چنگال مستکبران نجات دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به انقلاب شکوهمند ایران اسلامی بیان کرد: هیچ حادثه‌ای همچون پیروزی انقلاب اسلامی در جهان تاثیر گذار نبوده و نخواهد بود و بسیاری از انقلاب ها نیز با تاسی از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به وقوع پیوست.

 وی در ادامه به پیشرفت های ایران اسلامی در طول سال های عمر با برکتش اشاره کرد و خاطر نشان کرد: بحمدالله ایران اسلامی در بخش های مختلف پیشرفت داشته و این پیشرفت ها به برکت وجود رهبری فرزانه و ملتی ولایتمدار است.

این مقام مسئول همچنین به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره کرد و ادامه داد: سخنرانی ایشان بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: سفر و سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل با وجود دشمنی دشمنان و منافقان به جهانیان نشان داد که تاثیر نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند گذشته بیش از وسعت و جمعیت این کشور در جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه به اهمیت آموزش و پرورش و اینکه ۲۰ میلیون نفر و حدود یک سوم جمعیت کشور به صورت مستقیم و تمام جمعیت کشور به صورت غیرمستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط است، گفت: آموزش و پرورش و نظام  تعلیم و تربیت وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید در راستای آموزش آینده سازان ایران اسلامی تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه خشت‌هایی که امروز در آموزش و پرورش بر روی هم گذاشته می‌شود، مقدمه ساخت و ایجاد ساختمان فرهنگ، عظمت و استقلال آینده کشور در جهان است، ادامه داد: به همین دلیل باید سنگ بنای آموزش در کشور درست چیده شود تا آینده ای درخشان را برای این مرز و بوم رقم بخورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به اهمیت هوشیاری و آگاهی دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان از توطئه های دشمنان تاکید کرد و اضافه کرد: امید است با جدیت، همت، حمایت، تلاش و جهاد علمی و عملی مسئولان سال تحصیلی خوبی آغاز و دانش‌آموزان با آگاه‌سازی تحت تاثیر دشمنان قرار نگیرند.

کد خبر 1725374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha