یادواره ۲۸ شهید روستای کودزر فراهان برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره ۲۸ شهید روستای کودزر شهرستان فراهان با حضور استاندار مرکزی و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و از خودگذشتگی ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی است که باید این ایام گرامی داشته شود و ارزش های آن در جامعه تبیین شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به توطئه های همیشگی دشمنان در خدشه دار کردن این انقلاب ارزشمند بیان کرد: دشمن از همان سال های اولیه انقلاب تلاش های فراوانی کرد و همه ترفندها را به کار گرفت اما نتوانست انقلاب اسلامی را متوقف کند.

وی خاطر نشان کرد: شمن در برهه‌های مختلف راهبردهای خاصی را در دستور کار خود قرار داده است، در یک مقطع تجزیه‌طلبی، یک روز ترور و جنگ سخت و ... و امروز هم جنگ ترکیبی را علیه انقلاب اسلامی در پیش گرفته است.

یادواره ۲۸ شهید روستای کودزر فراهان برگزار شد

این مقام مسئول ادامه داد: با وجود اینکه دشمن همه ترفندها و راهکارهای خود را به کار گرفت نه تنها نتوانست ما را متوقف کند بلکه امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است و دشمنان از این قدرت و اقتدار ایران اسلامی می ترسند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد:انقلاب اسلامی یک انقلاب معنوی است و در هر مقطعی که نیاز بوده است مردم با روحیه قوی و دینی پای کار آمده‌اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و تعدادی از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس روستای کودزر فراهان تقدیر شد.

کد خبر 1725538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha