نمایشگاه کودک طی هفته دفاع مقدس در بیرجند برپا شد

مدیر کانون انصارالحسین(ع) بیرجند گفت: نمایشگاه کودک طی هفته دفاع مقدس شامل سه غرفه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس در محل مسجد امام حسین (ع) بیرجند برپا شد.

قاسم باقری نژاد-مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الحسین مسجد امام حسین(ع) بیرجند-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: اولین نمایشگاه کودک به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت این کانون در مسجد امام حسین علیه السلام بیرجند برپا شد.

وی ادامه داد: در برپایی این نمایشگاه نوجوانان دختر و پسر مسجد امام حسین علیه السلام و عضو کانون انصارالحسین(ع) مشارکت داشتند که با استقبال خوبی از کودکان و نوجوانان نمازگزار رو به رو شد.

باقری نژاد با بیان اینکه نمایشگاه کودک در سه غرفه به همت کانون برپا شده بود، افزود: این نمایشگاه شامل غرفه به نیت شهید جهت حفظ حدیث نماز به نیت شهدا، غرفه همرزم شهید شامل رنگ آمیزی و کاردستی برای شهدا و غرفه کودک جهت رنگ آمیزی با آبرنگ بوده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الحسین مسجد امام حسین(ع) بیرجند در ادامه گفت: این نمایشگاه از جمعه 31 شهریور لغایت 5 مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل صحن مسجد امام حسین علیه السلام بیرجند برپا شده بود.

وی در خصوص هدف از برپایی این نمایشگاه عنوان کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس از طریق رنگ آمیزی، نقاشی و حفظ حدیث و نماز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه بود.

کد خبر 1726046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha