۶۰ زندانی جرائم غیرعمد استان اصفهان آزاد شدند

مدیر ستاد دیه استان اصفهان گفت: همزمان با ایام میلاد پیامبر مهربانی ها و رئیس مذهب شیعه ۶۰ زندانی جرائم غیرعمد استان اصفهان با بدهی هزار میلیارد ریال آزاد شدند.

«اسدالله گرجی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برگزاری جشن گلرزیان و جلب مشارکت خیرین و شاکیان برای آزادی محکومیت غیرعمد زندان های استان اصفهان اظهارداشت: همزمان با ایام میلاد پیامبر مهربانی ها و رئیس مذهب شیعه ۶۰ زندانی جرائم غیرعمد استان اصفهان با بدهی هزار میلیارد ریال آزاد شدند.

وی افزود: این افراد به دلیل بدهی مالی ناشی از مهریه، چک و دیه بودند که با گذشت بخشی از بدهی توسط شاکیان، کمک خیرین و تسهیلات بانکی به آغوش خانواده بازگشند.

مدیر ستاد دیه استان اصفهان با بیان اینکه همت و اراده خوبی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در بین مردم وجود دارد، تصریح کرد: همین همکاری ها باعث شده امسال ۴۰۰ نفر از بند رهایی پیدا کنند.

وی بدهکاری این ۴۰۰ نفر را بیش از ۴ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اذعان داشت: نزدیک به هزار میلیارد از کل بدهی توسط شاکیان خصوصی بخشیده شد.

گرجی زاده اضافه کرد: بی توجهی به قوانین باعث گرفتاری افراد در زندان ها شده که باید مراقب رفتار و تصمیمات خود باشیم.

وی یادآورشد: زندانیان جرائم غیرعمد مدت ها در بند هستند که چشم انتظار کمک خیرین برای آزادی بوده تا به خانواده خود برسند و زندگی شخصی را سامان بدهند.

مدیر ستاد دیه استان اصفهان خاطرنشان کرد: یک پنجم زندانیان جرائم غیرعمد مربوط به افراد بدهکار مهریه است که از یک سکه تا چندین سکه و مقدار طلا بدهکار هستند.

کد خبر 1726907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha