اقتدار و صلابت نیروی انتظامی فضا را برای عاملان بی نظمی نا امن کرده است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: در سایه اقتدار و صلابت نیروی انتظامی، فضای جامعه همیشه برای عاملان بی نظمی و برهم زنندگان نظم عمومی ناامن است

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز پنجشنبه (۱۳ مهر) در دیدار با فرمانده، معاونان و کارکنان انتظامی استان مرکزی در اراک، ضمن تبریک هفته فراجا و تشکر از زحمات و تلاش‌های این نیرو در ایجاد نظم و امنیت در جامعه گفت: نیروهای خدوم نظامی و انتظامی همواره در راستای خدمت رسانی به جامعه تلاش می کنند و این تلاش ها و فداکاری ها در برخی ماموریت ها منجر به شهادت، مصدوم یا مجروح شدن برخی از این عزیزان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، افزود: نیروی انتظامی در راستای اهداف متعالی خود، شهدای بسیاری را تقدیم این نظام مقدس کرده که این مهم برگ زرینی در افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید با تقویت بنیه علمی و آموزشی خود، شگردهای خائنین و دشمنان را شناسایی و در مقابله با جرایم مختلف از هیچ خطایی چشم پوشی نکند، ادامه داد: در سایه اقتدار و صلابت نیروی انتظامی باید فضای جامعه همیشه برای عاملان بی نظمی و برهم زنندگان نظم عمومی ناامن باشد.

این مقام ارشد استان به حوادث سال گذشته و برخی مشکلاتی که در این راستا به وجود آمد اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران به ویژه نسل جوان و نوجوان باید بدانند که دشمنان هیچ گاه خیر و صلاح این مملکت را نخواسته اند و دل به حال ملت ایران نمی سوزانند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه با بیان اینکه برخی مسائل مانند حجاب و عفاف نیاز به برنامه‌ریزی دارد، افزود: برنامه ریزی برای این امور مهم سبب می شود تا از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود تا این پدیده‌ها به مقوله امنیتی تبدیل نشود.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش به حوادث جاده‌ای نیز اشاره کرد و گفت: تردد خودروهای شوتی در مسیرهای ارتباطی استان مرکزی یکی از مشکلات در بروز تصادفات است.

این مقام مسئول همچنین قاچاق کالا را یکی دیگر از مواردی دانست که باید به آن توجه شود، افزود: برای مقابله با پدیده قاچاق کالا لازم است نیروی انتظامی استان مرکزی با همکاران خود در استان‌های همجوار هماهنگ باشد.

کد خبر 1727188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha