مهم ترین رسالت تبلیغات اسلامی مردمی کردن جریانات دینی و مذهبی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: مهم ترین رسالت تبلیغات اسلامی مردمی کردن جریانات دینی و مذهبی است و لذا از همه ظرفیت ها برای این امر استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در  استان آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام منصور امامی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، امروز در دیدار با مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه که در این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین رسالت تبلیغات اسلامی مردمی کردن جریانات دینی و مذهبی است و لذا از همه ظرفیت ها برای این امر استفاده می شود.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته همکاری های خوبی با هیئات مذهبی و جریان های مردمی در پررنگ شدن مراسمات و رویدادهای دینی صورت گرفته است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در حرکت های ملی و مذهبی باید تلاش کنیم کارها به دست مردم سپرده شود، گفت: این امر موجب ماندگاری می شود و نهادها و مجموعه‌ها و سازمان ها نقش نظارتی داشته باشند.


وی گفت: تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی همه ظرفیت و امکانات خود را در اختیار حوزه علمیه و طلاب خواهد بود. 

حجت الاسلام حسین حبیبی، مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه، نیز در این جلسه گفت: حرکت فرهنگی صورت گرفته در استان محسوس است و کارهای خوبی در تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی صورت گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه افزود:  باید کارگروه همکاری بین حوزه و تبلیغات راه اندازی شود و این مسئله هم به تاثیرگذاری مطلوب در جامعه کمک می‌کند و هم از دوباره‌کاری ها جلوگیری می‌کند. 

حجت‌الاسلام حبیبی با تاکید بر لزوم برگزاری دوره‌های توانمندسازی تبلیغ نوجوان گفت: با توجه به نیازهای جامعه لازم است مبلغین کودک و نوجوانان در استان تربیت شود.

وی تصریح کرد:  یکی از اقداماتی که امسال در برنامه‌های مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه قرار دارد دعوت از علمای پیشکسوت ارومیه برای حضور در مدرسه علمیه است که این امر موجب تقویت روحیه دینی و تربیتی طلاب می شود.

کد خبر 1727458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha