جامعه اصناف نیز به عنوان سربازان اقتصادی همیشه در کنار پلیس هستند

رییس اتاق اصناف استان آذربایجان غربی گفت: پلیس همیشه کنار مردم و اصناف بوده و جامعه بزرگ اصناف نیز به عنوان سربازان اقتصادی همیشه در کنار پلیس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، مجید محبی، رییس اتاق اصناف استان آذربایجان غربی،  در همایش پلیس، امنیت، اصناف که با حضور مسئولین استانی،  کارکنان انتظامی و اصناف برگزار گردید،ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سردار فرماندهی،  کارکنان و پرسنل  نیروی انتظامی از زحمات شبانه روزی این سبز قامتان در برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: امنیت و آرامش در جامعه یکی از مهمترین بنیادهای یک جامعه بوده و نقش پلیس در برقراری این امنیت را مهم تلقی است. 


محبی با بیان اینکه پلیس همیشه کنار مردم و اصناف بوده،گفت: جامعه بزرگ اصناف نیز به عنوان سربازان اقتصادی همیشه در کنار پلیس بوده و قدردان زحماتشان خواهد بود.

وی ادامه داد: پلیس در اغتشاشات سال گذشته که با هوشیاری کامل و با رهبریت قاطع رهبر فرزانه انقلاب تمامی نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند و در بر قراری امنیت زحمات شبانه روزی را متحمل شدند تا آرامش در جامعه باشد.

محبی با بیان اینکه اصناف پلیس یار بوده،گفت: از زحمات پلیس امنیت عمومی، امنیت اقتصادی  و اداره نظارت بر اماکن عمومی  تقدیر و تشکر ویژه داریم.

وی در پایان سخنان خود بر ساماندهی اصناف در شهرستان ارومیه و همچنین جمع آوری اسناد شهدای گرانقدر اصناف را که با کمک سازمان  بسیج اصناف صورت گرفته را بیان و همچنین در آینده نزدیک بر رونمایی کتاب و زندگینامه این شهدای گرانقدر  اشاره کرد. 

کد خبر 1728004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha