طوفان بیرجندی‌ها در حمایت از الاقصی مردم مظلوم فلسطین

نمازگزاران مرکز استان خراسان جنوبی همراه با ملت ایران با برپایی راهپیمایی انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی اعلام و از عملیات طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مردم همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی در شهرها و روستاها همزمان با ظهر جمعه (۲۱ مهر) و پس از نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه با شرکت در راهپیمایی گسترده، پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین یک بار دیگر اعلام کردند.

مردم مرکز استان خراسان جنوبی با در دست داشتن تصاویر و پوسترهایی امامین انقلاب، شهید سلیمانی و نیز حمل پرچم‌های فلسطین،  از محل مصلی‌ المهدی (عج) نماز جمعه تا میدان نماز این شهر راهپیمایی کردند و حاضران در راهپیمایی با سردادن شعارهای «مرگ بر صهیونیست»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را از صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها با مشت‌هایی گره کرده نشان دادند.

قرائت قطعنامه سراسری محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی و حمایت از فلسطینیان برنامه پایانی مراسم امروز بود و راهپیمایان با سر دادن شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این قطعنامه را تایید کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای غزه از یک هزار و ۵۰۰ نفر فراتر رفته است که ۶۰ درصد این شهدا را زنان و کودکان شامل می‌شوند. همچنین شمار زخمی‌های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به بیش از ۶ هزار نفر افزایش یافته است.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه ۱۵ مهرماه جاری عملیات همه جانبه و بی‌نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

کد خبر 1728394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha