برگزیدگان هفدهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در استان مرکزی تجلیل شدند

برگزیدگان هفدهمین دوره از مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در استان مرکزی با حضور مسئول قرآن و عترت وزارت نیرو تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مهدی قبادی در مراسم تجلیل از برگزیدگان هفدهمین دوره از مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در استان مرکزی، با اشاره به اینکه قرآن باید در راس امور و زندگی انسان ها قرار گیرد، گفت: قرآن باید از دوران کودکی به فرزندان آموزش داده شود چرا که هر چه از کودکی یاد بگیرم تا سالیان سال در ذهن و یاد انسان ماندگار می شود.

مسئول قرآن و عترت وزارت نیرو با اشاره به اینکه روحیه جهادی و قرآنی کارکنان صنعت آب و برق رمز عبور موفق از پیک تابستان است، افزود: رعایت مدیریت مصرف و روحیه جهادی و حاکمیت مدیریت قرآنی در وزارت نیرو باعث شد بتوانیم به خوبی پیک تابستان در مصرف آب و برق را بگذرانیم.

این مقام مسئول به استقبال گسترده از مسابقات قرآن و عترت وزارت نیرو اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری ۱۳هزار نفر از کارکنان و فرزندان وزارت نیرو در مسابقات قرآنی شرکت داشتند.

وی همچنین به دیگر برنامه های قرآنی، فرهنگی و مذهبی نیز اشاره کرد و ادامه داد: ۲۳محفل قرآنی در سطح وزارت نیرو تاکنون اجرا شده و مصمم هستیم حاکمیت موضوعات قرآنی را ادامه دهیم.

قبادی گفت: استان مرکزی در حوزه فرهنگی و دینی جایگاه مناسبی در کشور دارد و شرکت های صنعت آب و برق استان مرکزی نیز در حوزه قرآن و امور فرهنگی بسیار فعال هستند.

برگزیدگان هفدهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در استان مرکزی تجلیل شدند

رییس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان مرکزی نیز در این مراسم قرآن را کتاب هدایت و سلامت دانست و بیان کرد: این کتاب نورانی برای تمامی امور زندگی انسان ها برنامه مدون و صحیح دارد و ما باید با بهره گیری از آموزه های قرآن کریم در مسیر درست حرکت کنیم.

محمود محمودی با اشاره به اینکه ارائه خدمات آب و برق در استان بسیار مطلوب و جزو بهترین دستگاه های اجرایی هستیم، ادامه داد: صنعت آب و برق استان در زمینه های مختلف فرهنگی و قرآنی فعالیت های گسترده ای داشته اند.

این مقام مسئول اظهار کرد: برنامه ریزی برای بسترهای انس با قرآن کریم انجام شده است و خوشبختانه خانواده بزرگ وزارت نیرو در استان مرکزی حضور و مشارکت فعال در این زمینه دارند.

برگزیدگان هفدهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در استان مرکزی تجلیل شدند

کد خبر 1728434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha