سردمداران رژیم صهیونیستی کودک کشی را یک فریضه و افتخار می‌دانند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: سردمداران رژیم صهیونیستی کودک کشی را یک فریضه و افتخار می‌دانند و از دنیا می‌خواهند که از آن‌ها  به دلیل قتل عام کودکان تشکر کنند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، امروز  در اجتماع طلاب مدارس علمیه خواهران ارومیه که در مدرسه علمیه ریحانة الرسول این شهر برگزار شد، با بیان این که بخش مهم هویت انسان شناخت آسیب و دشمن و نشان دادن عکس العمل مناسب است، اظهار کرد: از نشانه‌های زنده بودن انسان واکنش و حساسیت او به اتفاقاتی است که پیرامون او می افتد می باشد و اگر موجودی نتواند خطری که او را تهدید می کند بشناسد زندگی اش به خطر خواهد افتاد.

وی افزود:  شناساندن دشمن، روش های مبارزه آن ها با انسان و ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار از مهم‌ترین آموزه های وحیانی انبیا و ائمه بوده است.

این مسئول ادامه داد: در اسلام انسان بی تفاوت نداریم و نمی شود با دوست و دشمن خوب بود و باید جبهه انسان مشخص شود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان این‌که قرآن کریم یهودی که تین موسی (ع) را تحریف کرد، مهم‌ترین دشمن اسلام و مسلمین عنوان می کند، گفت: یهود دارای روحیه استعلا و استکبار است و در کتب تحریف شده خود غیر خودشان را انسان نمی دانند و خود را برتر از همه انسان‌ها معرفی می کنند.


وی تصریح کرد: در فرانسه کتب و مقاله نوشتن علیه خدا و همه مقدسات آزاد است اما سخن گفتن علیه صهیونیسم ممنوع است و خداوند متعال یهود و صهیونیسم را اهل اشرافی‌گری و استکبار معرفی می‌کند و بزرگترین بدعت‌گذاران تاریخ بشر یهود است و قرآن به این مسئله اشاره می کند.


حجت الاسلام امامی بزرگترین بدعت‌گذاران تاریخ را صهیونیسم دانست و گفت:  امروز امپراطوری رسانه ای در دست یهود صهیونیزم است و همه اخباری که به دنیا مخابره می شود، توسط کمپانی‌های یهودی‌ها است.


حجت الاسلام و المسلمین امامی افزود: سردمداران رژیم صهیونیستی کودک کشی را یک فریضه و افتخار می‌دانند و از دنیا می‌خواهند که از آن‌ها  به دلیل قتل عام کودکان تشکر کنند و ما امروز کشور که هیچ، طویله ای هم به نام اسرائیل نمی شناسیم و این رژیم شر مطلق و شیطان مجسم است.


وی سرمایه گذاری در عرصه‌های رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی را از مهم‌ترین برنامه های صهیونیسم برای تحریف تاریخ عنوان کرد.

این مسئول گفت: آن‌ها برای فاسد کردن جوانان دنیا برنامه‌ریزی کرده‌اند و ارتزاقشان از فساد است و بزرگترین مراکز فساد در دست این افراد است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بزرگترین پادگان جهان است و همه آن ها برای کشت و کشتار و فسق و فجور آماده‌اند و فساد، تباهی، اشرافی‌گری، پیمان‌شکنی و گستاخی جز خوی و خصلت صهیونیستی‌ها است. 

کد خبر 1728754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha