صدای العطش کودکان غزه با خاک و خون درهم آمیخت/ دنیا به صحنه پایانی نبرد تمدن ها رسیده است

ظلم و بلای عظیم در جریان جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه موجی از خشم آزدی خواهان جهان را برانگیخته است و دیگر صدای العطش کودکان سرزمین مقدس فلسطین با خاک و خون نیز درهم آمیخت.

خبرگزاری شبستان - البرز: فاطمه دانایی؛ انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ در میان بهت و ناباوری جهانیان با پرچم باورهای دینی و ایمانی به رهبری امام خمینی(ره) پیروز شد و مگر نه این است که تاریخ دوباره تکرار می شود ؛ این بار پیروزی قدس شریف و مسجد الاقصی در جریان خون های پاک ریخته شده کودکان معصوم بیمارستان المعدانی که شامگاه گذشته مورد حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی قرار گرفت، محقق می شود. 

آری! توحید و باور به مقاومت رمز پیروزی فلسطینی ها است، محور مقاومت با باور به ارزش های ایمانی و دینی و بلوغ فکری جهاد برای خدا این مهم را رقم خواهد زد. دنیا به صحنه پایانی خود در نبرد تمدن ها رسیده است و مردم مسلمان دنیا به ویژه نیروهای مسجدی و آزادی خواه در این باور در صف مقدم قرار دارند. 

صهیونیسم جریان افراطی در یهودیت است

اسماعیل زمانی، استاد دانشگاه و مدرس علوم سیاسی در خصوص کشته شدن کودکان فلسطین و کشتار رژیم غاصب به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: امام امت از آغاز انقلاب همواره در خصوص دشمنی با رژیم صهیونیسم و خشکاندن این رژیم اشاره داشته اند. 

استاد دانشگاه و مدرس علوم سیاسی اظهار کرد: جنایت هولناک، جان خراش صهیونیست بی شک طوفان نابودگری را ایجاد می کند و به زودی شاهد ریشه کن شدن دولت اسرائیل خواهیم بود. 

به گفته وی، صهیونیسم بنابر اعتراف بزرگان خودشان با سه پایه اساسی جلو آمده است که اول از همه اکثریت آنها اعتقاد دارند که قوم برتر هستند و این خودشیفتگی همواره در تاریخی وجود داشته است. آنها معتقدند که خداوند آن ها را مورد توبیخ قرار نمی دهد آنچنان که بیشترین توطئه ها را نسبت به دیگر انسان ها و اقوام انجام داده اند. 

استاد علوم سیاسی تصریح کرد: دومین خصوصیت آن ها اشغالگری آنها است، نقش قربانی را به خوبی بازی کرده اند و با اشغال یک کشور به عالم فهماندند که چاره ای جز این ندارند، آنچنان که با دروغ هلوکاست جنایت و اشغالگری خود را دنبال می کنند. 

زمانی با اشاره به حمایت استکبار از رژیم اسرائیل بیان کرد: طوفان الاقصی در تقویم تاریخ صبت می شود و در یادهای می ماند چرا که ظهور ملت فلسطین علیه اوج جنایات رژیم صهیونیسم است. 

و اما امروز ...

بمباران های پیاپی غزه پس از واقعه طوفان الاقصی نشان می دهد که رژیم سفاک اسرائیل دست از جنایات خود برنمی بردارد و همواره در مسیر نسل کشی فلسطین با حمایت دولت های استکباری بیشترین جنایات بشری را مرتکب می شود. 

اوج راهبرد اسرائیل چیزی جز کشتار کودکان و زنان نیست، کشتار حداکثری میدانی رژیم صهیونیسم هرچند تطهیر حداکثر رسانه ای را به همراه دارد ولی نمی تواند مانع حق بینی آزاده خواهان و آزاده طلبان جهان شود. 

مردم آزادی خواه و حق طلب به میدان می آیند و با محکوم کردن جنایت رژیم اسرائیل بار دیگر علیه جنایت و کشتار مردم مظلوم فلسطین شعار مرگ بر اسرائیل را سرمی دهند. 

کد خبر 1729144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha