هفت رتبه از رویداد بچه های مسجد(فهما) به استان اصفهان رسید

هفت رتبه از چهارمین دوره رویداد ملی بچه های مسجد(فهما) و یک رتبه از طرح «مسجد، نشاط کانون» به کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان رسید.

«محمدتقی محمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اعلام نتایج چهارمین دوره رویداد ملی بچه های مسجد(فهما) گفت: ۱۲۰ کانون فرهنگی و هنری در این رویداد موفق به کسب عنوان های برتر شدند که هفت مورد آن متعلق به استان اصفهان بود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۵۰ مرکز از مرحله نیمه نهایی به مرحله نهایی راه یافتند، افزود: هفت کانون برتر در مرحله نهایی حائز رتبه شدند.

به گفته وی، کانون های فرهنگی و هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج)، شهدای مسجد سید، امام حسن مجتبی(ع)، علی ابن ابیطالب(ع)، مهدی موعود(عج)، علامه طباطبایی و آیت الله مدیسه ای به ترتیب در رواق های رسانه، دانش، همدلی، سرود، فن آوری، فیلم، ترنج حائز رتبه شدند.

محمدیان اضافه کرد: همه این هفت کانون فرهنگی و هنری استان اصفهان حائز رتبه شایسته تقدیر شدند.

وی با بیان اینکه رویداد ملی «فهما» به «بچه های مسجد» تغییر نام داده است، تصریح کرد: مرحله پنجمن این جشنواره با عنوان بچه های مسجد امسال برگزار خواهد شد که رویکردها در برخی از موضوعات تغییر پیدا کرده است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان یادآورشد: همه حمایت های ستاد هماهنگی وابسته به جشنواره بچه های مسجد نخواهد بود و این رویداد فرصتی برای شبکه سازی، سنجش توانایی و رقابت سالم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بودجه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و رتبه کسب شده، از مراکز برتر ملی و استانی تجلیل خواهد شد.

معرفی کانون برتر طرح تابستانه «مسجد، نشاط کانون»

محمدیان با اشاره به اینکه طرح «مسجد، نشاط کانون» در تابستان امسال برای اوقات فراغت اجرا شد، گفت: پس از ارزیابی استانی، کانون های برتر کشوری انتخاب شدند که کانون حضرت حجت ابن الحسن (عج) از استان اصفهان در این رویداد برگزیده شد.

وی ادامه داد: ۹ کانون در مرحله استانی شناسایی و به مرحله نهایی معرفی شدند که در میان همه مراکز راه یافته به مرحله کشوری ارزیابی صورت گرفت و این کانون از استان اصفهان توانست موفق به کسب رتبه برتر بشود.

محمدیان خاطرنشان کرد: کانون های برتر این دو رویداد فقط از مرکز استان نبودند و تعدادی از آن ها از شهرستان ها و حتی از میان کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستایی هستند.

کد خبر 1729340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha