مرزنشینان آستارایی حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه را محکوم کردند

مرزنشینان آستارایی در اقدامی خودجوش با حضور در مسجد جامع این شهر جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مرزنشینان ولایتمدار و انقلابی آستارا با حضور پرشور در مسجد جامع این شهر، جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم و خواستار انتقام مسلمین از رژیم صهیونیستی شدند.

آستارایی‌ها در این تجمع همچنین ضمن اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین از مدعیان حقوق بشر خواستند به جنایت‌های رژیم کودک‌کش واکنش نشان داده و آن را محکوم کنند.

حضور نوجوانان و جوانان در این تجمع جلوه ویژه‌ای به مراسم داده بود و آنان با در دست داشتن پرچم‌های ایران و فلسطین و همچنین پلاکاردهایی با مضمون حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و سردادن شعارهای کوبنده با نوجوانان، جوانان و کودکان فلسطینی ابراز همدردی کردند.

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، فلسطین فلسطین عامل اتحاد است، اسرائیل اسرائیل کودک‌کش و جلاد است، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از جمله شعارهای بود که مرزنشینان آستارایی در محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی سردادند.

گفتنی است، بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت صدها نفر کادر درمانی و زن و کودک بی‌گناه در شرایطی شب(سه‌شنبه، ۲۵ مهر) به وقوع پیوست که این رژیم منحوس برای جبران شکست غیرقابل ترمیم و بازسازی هیمنه پوشالی خودساخته‌اش از هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای فروگذار نمی‌کند.

کد خبر 1729369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha