رژیم جنایتکار صهیونیستی به هیچ معاهده و قانونی پایبند نیست

امام جمعه ارومیه گفت: حمله رژیم جنایتکار صهیونیستی به بیمارستان غزه نشان داد این رژیم جنایتکار به هیچ معاهده و قانونی پایبند نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز، ۲۸ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: طوفان الاقصی نشان داد اشرافیت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی یک افسانه بوده و این شکست واقعا غیر قابل ترمیم بوده است.

وی افزود: در حال حاضر مهمترین مسئله مسلمانان و جهان شهادت روزانه هزاران نفر از مردم مظلوم غزه است.

این مسئول تصریح کرد: در هیچ جنگی حمله به بیمارستان و مدرسه دیده نشده و حمله رژیم جنایتکار صهیونیستی به بیمارستان غزه نشان داد این رژیم جنایتکار به هیچ معاهده و قانونی پایبند نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: با پیروزی جبهه مقاومت در جنگهای ۳۳‌روزه، ۲۲‌روزه، ۲روزه و طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی شکست خورد و هیمنه‌اش فروریخت.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: کشورهای اسلامی و عربی باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند و در حمایت از مردم غزه کوتاهی نکنند.

وی با اشاره به هفته بیمه سلامت اظهار کرد: با عنایت خداوند و تلاش دولت در حال حاضر اکثریت مردم کشور و بیش از ۲ میلیون ‌نفر از آذربایجان‌غربی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند که یک دستاورد خوب است.

کد خبر 1729576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha