اختراع دستگاه اکسیژن ساز خانگی «نانو اکسی نت» توسط نخبگان بسیجی کاشان 

رئیس کارگروه آموزش و تحقیقات مجمع بسیجیان کاشان از اختراع دستگاه اکسیژن ساز خانگی «نانو اکسی نت» توسط جمعی از نخبگان بسیجی این شهرستان خبر داد.

دکتر سید محمدمهدی رضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: برای نخستین بار در ایران، دستگاه اکسیژن ساز خانگی «نانو اکسی نت» توسط جمعی از نخبگان بسیجی شهرستان کاشان اختراع شد.

رئیس کارگروه آموزش و تحقیقات مجمع بسیجیان کاشان افزود: این دستگاه توسط کارگروه آموزش و تحقیقات شهرستان کاشان تولید شده که ایده‌های ساخت کاملاً بومی بوده و با ۱۸ ایده ثبت اختراع شده است.

رضوی بیان کرد: این دستگاه دارای تمامی مجوزات تولید از اداره کل تجهیزات پزشکی ایران و همچنین اداره صنایع و دارای تاییدیه دانش بنیان از معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان از ریاست جمهوری و پروانه تولید از چندین سازمان است.

رئیس کارگروه آموزش و تحقیقات مجمع بسیجیان کاشان با بیان اینکه این دستگاه نسبت به نمونه های خارجی خود کارایی بالاتر و قیمت بسیار پایین تری دارد، تصریح کرد: یکی از ویژگی های دستگاه استفاده از فیلتر نانو است که برای اولین بار در ایران و دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

دکتر رضوی با تاکید بر اینکه این دستگاه از چندین کشور دنیا متقاضی خرید داشته است، افزود: از دیگر ویژگی های این دستگاه اپلیکیشن ارتباط از راه دور بین بیمار و پزشک، سخنگو بودن به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و ریموت کنترل از راه دور است.

کد خبر 1730727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha