نبود مسجد در شهرک گلشهر قابل قبول نیست/حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه استکبار ستیزی است

امام جمعه ارومیه گفت: نبود مسجد و حسینه با گذشت بیش از ۱۰‌ سال از ایجاد شهرک گلشهر قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ۱۲‌ آبان در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، با اشاره به روز ۱۳‌ آبان و نامگذاری آن به روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: آمریکا همیشه پشت تمام جنایت‌ها و علیه بشریت بوده و سال‌هاست که با ملت ایران دشمن است.

,وی افزود: در طول تاریخ ملت ایران در موارد بسیاری از جمله ۱۳‌ آبان ۱۳۴۳، ۱۳‌ آبان ۱۳۵۷ و ۱۳‌ آبان ۱۳۵۸ نشان داده اند اجازه سلطه بیگانگان را نخواهند داد.

وی افزود: دنیای استکبار مسیر و رویکرد خود را تغییر داده و از طریق شبیخون فرهنگی و با استفاده از رسانه، کتاب، فیلم و مُد، می‌خواهد فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی را از ما بگیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حال حاضر مسئله روز جهان اسلام مسئله غزه است و انتظار از کشورهای اسلامی در مقابل این جنایت بسیار بالاست و سکوت و کم کاری قابل قبول نیست.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بااشاره به گلایه مندی مردم مناطق گلشهر ۱‌و۲‌ از نبود مسجد و حسینه با گذشت بیش از ۱۰‌ سال از ایجاد این شهرک، افزود: قابل قبول نیست که شهرکی احداث شده اما با گذشت بیش از ۱۰‌سال هنوز یک مکان مذهبی در این مناطق احداث نشده است.

کد خبر 1731722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha