هنیه: کشتار مجروحان همزمان با سفر بلینکن نشانه چراغ سبز آمریکاست

رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به کشتار گسترده مجروحان فلسطینی در ورودی بیمارستان الشفا غزه اظهار داشت که حملات هدفمند و سازمان یافته به بیمارستان‌ها بیانگر بن بستی است که اشغالگران و نیروهای زمینی‌اش در آن قرار دارند و همچنین نتیجه ضربات سخت مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین»، اسماعیل هنیه رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به کشتار گسترده مجروحان فلسطینی در ورودی بیمارستان الشفا غزه اظهار داشت که حملات هدفمند و سازمان یافته به بیمارستان‌ها بیانگر بن بستی است که اشغالگران و نیروهای زمینی‌اش در آن قرار دارند و همچنین نتیجه ضربات سخت مقاومت است.


هنیه افزود که توحش جدید اشغالگران همزمان با سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه نشان می‌دهد که این دست حملات با چراغ سبز و پوشش واشنگن انجام می‌شود.


رهبر حماس همچنین از دولت مصر خواست که گذرگاه رفح را کاملا بازگشایی  و از موانع فراروی آن عبور کند.


هنیه همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواست که به واکنش خشم آلود خود علیه صهیونیست‌ها و متحدانشان نسبت به ریخته شدن خون فلسطینی‌ها ادامه دهند.


او از جهان عرب و اسلام و جامعه بین الملل نیز خواست که اشغالگران را مجبور به توقف کشتارهای خود کنند.


رهبر حماس تاکید کرد که  جامعه بین‌الملل باید به مسئولیت انسانی، اخلاقی و سیاسی خود در توقف جنایت جنگی اشغالگران علیه مردم غزه عمل کرده و پوشش سیاسی، قانونی و رسانه‌ای خو بر این جنایت‌ها را برداشته و برای اجرای قطعنامه‌های الزام آور سازمان ملل در خصوص توقف جنگ نسل کشی علیه ملت فلسطین در غزه تلاش کند.

کد خبر 1731796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha