بنیاد مسکن نقش موثری در توسعه و آبادانی روستاها دارد

آیت الله دری نجف آبادی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقش موثری در توسعه و آبادانی بخش ها مختلف به ویژه روستا ها دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امروز در درس اخلاق کارکنان اداره کل بنیاد مسکن استان مرکزی، گفت: بنیاد مسکن مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و باید با دقت و حساسیت بیشتر به این امر بپردازد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه، به رسالت های بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: ارائه کمک تسهیلات و تجهیزات در اجرای طرح آبادانی روستاهای دور و نزدیک و اجرای ساخت روستایی و به اصطلاح طرح هادی روستاها و آسفالت روستاها از جمله رسالت های بنیاد مسکن است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه، بنیاد مسکن در راستای عمل به منویات رهبر کبیر انقلاب از زمان تاسیس تاکنون فعالیت های گسترده ای داشته است، اظهار کرد: بنیاد مسکن در راستای ماموریت خود مبنی بر ساخت مسکن برای محرومین، عمران روستایی و بازسازی خانه‌های آسیب دیده از بلایای طبیعی موفقیت های گسترده ای را کسب کرده است. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نهادی انقلابی همواره نقش مهمی در توسعه و رفع مشکلات زیربنایی به ویژه در مناطق روستایی بر عهده داشته است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته در نقاط مختلف استان اقدامات مناسبی برای اجرای طرح های زیربنایی بویژه طرح‌های هادی روستایی در مناطق مختلف انجام داده که بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و ضروری است برای ارائه خدمت بهتر به مردم روند این خدمات در استان توسعه یابد.

کد خبر 1732408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha