استقبال خادمیاران رضوی نکا از کاروان های پیاده زائران عراقی

فیروزآبادی از استقبال کاروان های زائران عراقی توسط خادمیاران رضوی این شهرستان خبر داد و گفت: این کاروان از عراق به سمت مشهد در حرکت است تا در ایام فاطمیه در مشهد باشند.

ابراهیم فیروزآبادی - دبیرکانون خدمت رضوی شهرستان نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهارکرد: زائران پیاده عراقی در مسیر تشرف به بارگاه قدسی حضرت ثامن الحجج (ع) به نکا رسیده و مورد استقبال خادمیاران کانون خدمت رضوی این شهرستان قرارگرفتند.

وی افزود: این کاروان ها شامل جوانان و افراد میانسال و کهنسال است که سفر خود را از عراق به مشهد مقدس انجام‌می دهد.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان نکا یادآورشد: این کاروان ها شامل گرو های ۱۲ ؛۳۱و ۲۵ و۴۱و ۵۷ نفره از شیفتگان اهل بیت (ع) است که با حضور در شهرستان نکا در محل کانون های خدمت رضوی مسجد زینبیه(س)، مسجد قمر بنی هاشم(ع)، مسجد روستای آبلو و کانون خدمت رضوی مسجد سجادیه این شهرستان اقامت داده شدند.

فیروزآبادی اظهارکرد: با برنامه ریزی انجام شده برای کاروان های زائران پیاده عراقی، ضمن برنامه استقبال واسکان موقت، پذیرایی شام و صبحانه در شهرستان تدارک دیده شده است.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان افزود: همیاری اعضای کانون خدمت رضوی از زائران عراقی ستودنی است و امیدواریم اوج محبت و خدمت رسانی و پذیرایی از زائران در کشور ما انجام شود.

 وی یادآور شد: در آستانه نزدیک شدن به ایام فاطمیه سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) کاروان های پیاده زائران حرم رضوی از کشورعراق از اوایل آبان ماه امسال سفر خود را ازجوار عتبات عالیات و شهرهای عراق به عزم زیارت پایتخت دلها حرم رضوی آغاز کرده است.

کد خبر 1732648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha