حوادث غزه و فلسطین از اندیشه مقاومت منتقل شده است

ملک علی پور با بیان اینکه حوادث غزه و فلسطین از اندیشه مقاومت منتقل شده است گفت: با امید به آینده، جهت تبیین، مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی باید با تکیه به جوانان آینده ای اسلامی و جهانی را رقم بزنیم.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، غلامرضا ملک علی پور_ رئیس ستاد کنگره سرداران و فرماندهان و ۸٠٠٠ شهید استان گیلان در نشست بصیرتی که با عنوان «غزّه پایدار» در آستانه اشرفیه برگزار شد با اشاره به حوادث غزه و فلسطین که از اندیشه مقاومت منتقل شده است گفت: ایران اسلامی با اندیشه مقاومت توانست در جنگ تحمیلی ۸ ساله که تمام دنیا علیه مردم مظلوم ایران، جنگ ناتو و شبیخون فرهنگی و نرم را به راه انداختند، بایستد و این تسلیم ناپذیری ملت ایران و رهبری آن سبب شده است که ایران نه تنها در منطقه بلکه در فرا منطقه به عنوان یک ابر قدرت شناخته شود.  

وی با بیان اینکه ایران به عنوان اولین حکومت تاریخی در قطب جنوب پایگاه زده و بدون اشغال در منطقه فرماندهی می کند افزود: امروز حیدریون، فاطمیون، زینبیون، علویون، انصارالله، حزب الله، حماس، جهاد اسلامی و...  عرصه ای است که از محل نگاه مبتنی بر مقاومت و ایستادگی از اندیشه ملت ایران خلق شده، رشد کرده، هدایت شده و نقش آفرینی کرده است.  

ملک علی پور با تاکید به اینکه اندیشه استعمار و استکبار باید بمیرد به اهمیت طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: در طوفان الاقصی هیمنه اسرائیل شکسته شد، ولی فلسطینی ها و حماس می دانستند که دشمن بعد از «طوفان الاقصی» حتما انتقام خواهد گرفت.

وی غزه را متراکم ترین قسمت دنیا در بحث جمعیت دانست و اظهار کرد: دشمن با اشراف اطلاعاتی مجازی، فضایی و زیر زمینی قدس نتوانستند در جبهه غزه ۲۰۰ شهید بگیرد در حالی که در طوفان الاقصی اسراییلی ها بیش از ۲۰۰ کشته دادند.  

ملک علی پور دستاورد سوم حادثه غزه را که قطعا در آینده نه چندان دور در منطقه فلسطین نمود پیدا خواهد کرد، تشکیل گروه های نوجوانان و جوانان با توانمندی بالا مانند انصارالله عنوان کرد.

وی با استناد به فرمایش امام(ره) که فرمودند «فلسطین پاره تن اسلام است»  اظهار کرد:همین اندیشه امام فلسطین را از جنگ عرب و غیر عرب خارج کرد.

ملک علی پور در ادامه به در پیش بودن انتخابات نمایندگی مجلس اشاره و اذعان کرد: باید از کاندیدایی حمایت کنیم که نگاهشان نگاه دینی و جهان اسلام باشد نه نماینده ای که نگاهشان به جغرافیای کوچک شهر، استان و کشور باشد چون آینده ایران جبهه اسلام و مقاومت است.  

وی با اشاره به چهل و ششمین سال پیروزی انقلاب بیان کرد: ‌ایران در کمتر از نیم قرن هم در حوزه داخل عقب افتادگی ۳۰۰ ساله اش را جبران کرد و هم در حوزه نفوذ پیشرفت های تاریخی داشته است.  

 ملک علی پور گفت: با امید به آینده، جهت تبیین، مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی باید با تکیه به جوانان آینده ای اسلامی و جهانی را رقم بزنیم.  

سرهنگ ملک علی پور با تاکید بر اینکه مظلومیت مشروعیت می آورد، ادامه داد: مردم غزه و فلسطین با مظلومیت به مشروعیت خواهند رسید.

گفتنی است، در پایان قرائت زیارت عاشورا در نشست بصیرتی «غزه پایدار»مسجد امیرسلطان روستای امیرهنده زینت بخش محفل شد. 

حوادث غزه و فلسطین از اندیشه مقاومت منتقل شده است

حوادث غزه و فلسطین از اندیشه مقاومت منتقل شده است

کد خبر 1732667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha