اسرائیل به دنبال تسلط بر جهان اسلام است

حجت الاسلام میثم تارم با بیان اینکه اسرائیل به دنبال جهان گشایی در جهان اسلام است، اظهار کرد: هدف اسرائیل تسلط بر جهان اسلام است که البته عملیات طوفان الاقصی آنچنان آنها را غافلگیر و زمین گیر کرده و ضربه مهلکی بر آنها وارد کرد که دیگر باید این اندیشه را فراموش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام میثم تارم ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت: امروز این رژیم جعلی وحشی‌گری هایی که دارد در فلسطین شریف نسل کشی، زن کشی و کودک کشی راه انداخته که نه تنها قلب ما ایرانی ها بلکه قلب همه آزادی خواهان جهان جریحه دار شده و همه از این صحنه های بسیار تکان دهنده و مصیبت وار رنج می بریم و غصه می خوریم.

امام جمعه جیرفت افزود: این صحنه های تکان دهنده و کشتارهای وحشیانه لکه ننگی بر پیشانی همه کسانی است که ادعای دفاع از حقوق بشر، دفاع از انسانیت و حقوق کودک و زن دارند، می باشد و این لکه هرگز پاک نخواهد شد و تا ابد بر چهره آمریکا، غرب و اسرائیل نامشروع باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه به تعبیر امام راحل اسرائیل یک غده سرطانی است، اظهار کرد: هدف اسرائیل فلسطین و کشورهای در خط مقدم مقاومت نیست بلکه هدف آن تصرف و نابودی کل جهان اسلام در غرب آسیا مخصوصا ایران اسلامی است.

حجت الاسلام تارم تجاوز و تصرف را بخشی از اندیشه، عقیده و اصول اسرائیلی ها دانست و عنوان کرد: برخی کوته بین و کوته نظر هستند یا با به خواب زدن خودشان می گویند؛ ایران چه کار به فلسطین، غزه و اسرائیل دارد.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه اسرائیل به دنبال جهان گشایی در جهان اسلام است، اظهار کرد: هدف اسرائیل تسلط بر جهان اسلام است که البته عملیات طوفان الاقصی آنچنان آنها را غافلگیر و زمین گیر کرده و ضربه مهلکی بر آنها وارد کرد که دیگر باید این اندیشه را فراموش کنند.

وی با اشاره به این که رژیم صهیونسیتی به تعبیر مقام معظم رهبری قدرت بر ترمیم زلزله ای که ایجاد شد را ندارد، ابراز کرد: اسرائیل خودش را قوم برتر و سایر ملل و ادیان را خادمان خودش می داند و گاهی به تعابیر ناپسند می گویند بقیه انسان ها حیواناتی هستند که برای خدمت به اسرائیل خلق شده اند.

حجت الاسلام تارم بیان کرد: اسرائیلی های یهود شاخه صهیونیستی دعوت به دینشان ندارند و بر خلاف مسیحیت و سایر ادیان که دیگران را دعوت می کنند اما یهود دعوت نمی کند زیرا می گوید؛ این دین یهود مخصوص ما است و ما قوم برگزیده خدا هستیم و خداوند این دین را برای ما انتخاب کرده است.

امام جمعه جیرفت اندیشه های اسرائیل برای بشریت و مسلمانان را خطرناک برشمرد و عنوان کرد: در قرن حاضر تمام فتنه هایی که در شرق و غرب عالم به وقوع پیوسته است زیر سر صهیونیست هاست.

وی تاکید کرد: به اعتقادات یکی از دانشمندان عرب، دست اندرکاران فتنه ها، اختلافات، آشوب ها و ترورهای ناجوانمردانه بنی اسرائیل، قوم یهود و صهیونیست ها است.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: کشتار زنان و کودکان برای صهیونیست ها کاری ساده است زیرا انسان های غیر یهود را حیوان می پندارند.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: اسرائیلی ها دچار توهم فکری، عقیدتی و خود ساختگی شده اند که برای جان، مال و نوامیس دیگران ذره ای ارزش قائل نیستند.

وی با بیان اینکه حمایت ما از فلسطین و غزه جزء اعتقادات دینی ما است، تصریح کرد: همه جهان اسلام مدیون غزه، حماس، حزب الله و جبهه مقاومت است که اسراییل را زمین گیر کرده اند و نگذاشتند تاکنون به کوچکترین هدفی از اهداف پلید شان که همانا فتح سایر کشورهای اسلامی است، دست یابند.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت غزه، رزمندگان حماس، جهاد و حزب الله با پایداری و استقامت در خط مقدم مبارزه با اسرائیل هستند و آن را از پای درآورده اند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه بیش از یک ماه از تجاوز نظامی رژیم صهیونسیتی به باریکه غزه می گذرد، ابراز کرد: اسرائیل با آن همه تجهیزات و ادعاهایی که دارد ناتوان در مقابله با عزم و اراده مردم فلسطین است و آمریکا مستقیم به کمک او آمده است.

وی با اشاره به این که اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی نتوانسته به اهدافش دست یابد، عنوان کرد: تنها کاری می تواند انجام دهد این است که بر جنایات ننگین خودش بیفزاید و به نسل کشی ادامه دهد.

حجت الاسلام تارم اضافه کرد: حماس، مردم فلسطین و غزه از پای در نخواهند آمد و همچنان در مقابل این رژیم کودک کش ایستاده اند و پیروزی هم از آن غزه و فلسطین خواهد بود.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت با آموزش ها و تعالیم عالیه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به نقطه ای رسیده است که روحیه مقاومت، پایداری، استقامت و ایمان در آنها موج می زند.

وی گفت: به برکت خون شهدا و سردار جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی امروزه غزه، حماس، فلسطین و جبهه مقاومت این طور شجاعانه در عین حال مظلومانه تا نابودی کامل اسرائیل غاصب ایستاده اند.

کد خبر 1732698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha