امانت داری و رعایت حقوق مردم در راس کارهای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

آیت الله دری نجف آبادی گفت: امانت داری و رعایت حقوق مردم باید در راس کارهای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی که در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، برگزار شد، گفت: مدیران باید در راه رضای الهی و پیشبرد اهداف نظام اسلامی حرکت کنند، چرا که خودشیفتگی، غرور، غفلت، جمع کردن ذخایر دنیوی و تلاش برای کسب محبوبیت از آفت‌های بزرگ مدیریت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، افزود: مدیریت بر پایه اصول علوی، راستی و درستی، بهترین راه و طریق برای رسیدن مردم و جامعه به موفقیت است.  


این مقام ارشد استان، با تاکید بر اینکه امانت داری و رعایت حقوق مردم باید در راس کارهای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، خاطر نشان کرد: مردم در عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام و دولت هستند و انتظار دارند مسئولان نیز مشکلات آن ها را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: مدیران و مسئولان وظیفه دارند با تمام توان در جهت رسیدگی به مشکلات مردم گام بردارند.

 امانت داری و رعایت حقوق مردم در راس کارهای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

آیت‌الله دری نجف‌آبادی نظام اسلامی را نظام کریمه دانست و گفت: جلب رضایت خداوند و مردم باید سرلوحه امور همه مدیران باشد و از فرصتی که به عنوان مدیریت در اختیار دارند در جهت حفظ ارزش‌ها و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو و اهمیت این انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: حضور گسترده و مشارکت مردم در این عرصه سیاسی، اصل اساسی انتخابات است و باید تلاش شود زمینه حضور حداکثری مردم در این فرآیند ملی فراهم شود.

این مقام مسئول افزایش مشارکت انتخاباتی با تزریق امید به جامعه را یک هدف کلی و راهبردی در انتخابات اسفندماه امسال دانست و گفت: این مهم باید با جدیت در استان مرکزی دنبال شود.

امام جمعه اراک همچنین به حوادث و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار کودکان و زنان بی گناه اشاره کرد و گفت: اسرائیل جنایتکار در جریانات اخیر یک شکست امنیتی و اطلاعاتی متحمل شد که این شکست یک آبروریزی بزرگ برای صهیونیست‌ها و حامیان آنها محسوب می‌شود.

کد خبر 1733624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha