بسیج توفیقات فوق تصوری برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است

فرمانده اسبق سپاه امام رضا علیه السلام گفت: هرکجا پای بسیج در میان بود توفیقاتی فوق تصور برای جامعه اسلامی حاصل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار غلامرضا احمدی فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) امروز در جمع بسجیان در مسجد امام جعفر صادق خواف با بیان اولویت و اثر گذاری بسیج  در همه عرصه ها گفت: بسیج مانند دیگر مجموعه های نظامی و نقش آفرین نیست که آن را یکی از مجموعه ها بدانیم که اگر این اتفاق افتاد، ما بسیج را کوچک کردیم.

وی با اشاره به کلام حضرت امام خمینی ره ادامه داد: امام خمینی ره در خصوص بسیج می‌فرمایند، هستند مجموعه هایی که برای پیروزی انقلاب نقش آفرینی کردند اما حق بسیج با حق دیگر مجموعه ها در پیروزی انقلاب تفاوت چشمگیری دارد چراکه اگر بسیج قوی و گسترده و کارآمد شد انقلاب بیمه خواهد شد، یعنی بسیج با سرنوشت جمهوری اسلامی سر و کار دارد.

مسئول توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی بیان کرد: نقشی که خدای متعال و امام امت و مقام معظم رهبری و خون پاک شهیدان به ما و شما داده است گاهی دست بسیجیان از دست پیامبران برای خدمت به اسلام بازتر است.

وی در ادامه با اشاره به کلام مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: بعد از اصل انقلاب هیچ پدیده ای به عظمت بسیج در کشور نیست، چراکه به نظر من تشکیل بسیج را خدای متعال به امام الهام کرد، که درواقع تشکیل بسیج را خدای متعال به حضرت امام ره آموخت؛ برای همین است که هرکجا پای بسیج در میان بود توفیقاتی فوق تصور برای جامعه اسلامی حاصل شده است.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به حوادث۵۰ روز گذشته در فلسطین خاطرنشان کرد: حادثه بزرگی در جامعه بشریت رخ داد که دو روی سکه را بر همگان نمایان کرد اما این حوادث در امتداد حوادث تاریخی و در راس حادثه کربلاست که یک طرف حادثه یزید، ابن زیاد و عمرسعد است و یک طرف آن سید الشهدا و زینب کبری علیهما السلام و یاران حضرت هستند و آنقدر سوزناک است که بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال قلب هارا آتش می‌زند.

وی افزود: آن بچه‌ی چند ساله‌ی قطعه قطعه شده در زیر آوار حاصل از انفجار بمب یک تنی اهدایی جامعه غرب در امتداد سلسله مراتب یزید است که همانند جریان کربلا آب را هم به روی کودکان و زنان مظلوم غزه بستند.

 سردار احمدی با اشاره به نعمت بزرگ امنیت، این مهم را محصول برکت خون شهیدان و تدابیر رهبر معظم دانشت و بیان داشت: این نعمت عظیم را باید شاکر بود، چرا که در ادبیات دینی مبنای افزون شدن نعمت شکرگذاری آن است، شکر گذاری در برابر نعمت بزرگ امنیت تلاش در راستای ادامه مسیر شهداست.

پایان پیام/

کد خبر 1735931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha