مردم شهرستان سقز محبت به اهل بیت را سرمایه‌ای گرانقدر می‌دانند

ماموستا حسینی گفت: مردم شهرستان سقز محبت به اهل بیت را سرمایه‌ای گرانقدر و عظم برای خود می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حاج ماموستا سید فاروق حسینی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز در جلسه ستاد شئون فرهنگی این شهرستان که به مناسبت برنامه ریزی برنامه های ایام فاطمیه برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت این ایام اظهار داشت: مردم این شهرستان دوست داران اهل بیت(ع) و پیامبر(ص) هستند و محبت به اهل بیت را سرمایه‌ای گرانقدر و عظیم می‌دانند.

وی افزود: بی تردید مردم شهرستان در روزهای سوگواری با حفظ حرمت دختر گرامی پیامبر اعظم ارادت و مودت خودشان را به ساحت پیامبر و اهل بیت (ع) ابراز خواند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز نیز در این جلسه به بیان اهمیت مناسبتهای مذهبی در تقویت مبانی دینی و عقیدتی آحاد مردم ، اظهار داشت: مناسبتهای مذهبی و انقلابی فرصت مناسبی برای تعمیق  دینی و عقیدتی است و باید با برنامه ریزی و هماهنگی لازم، از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) و لزوم گرامیداشت بهتر این ایام، گفت: انشاالله از همه ظرفیت ها در این خصوص استفاده شود ..

حجت الاسلام و المسلمین رستمی در باب جایگاه حضرت فاطمه(س) از دیدگاه اهل سنت اظهار داشت: اهل سنت برای اهل بیت(ع) احترام ویژه ای قائل هستند چرا که بسیاری از فرزندان آنها به اسامی حسن، حسین، علی، رضا، فاطمه ، زهرا و ... نامگذاری می کنند.

وی در پایان ضمن تاکید بر رعایت شان ایام فاطمیه گفت: امید است دستگاه‌های فرهنگی با مردم همراه شده و از برگزاری برنامه‌های مغایر با این ایام بپرهیزند.

کد خبر 1735967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha