لزوم تشکیل گروه های مطالبه گر در بحث امر به معروف و نهی از منکر 

حجت الاسلام مدبر بر لزوم تشکیل گروه های مطالبه گر در بحث امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جهرم که با حضور حجت الاسلام مدبر امام جمعه،محمودی معاون امور شهرستانهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس،اعضای این ستاد  و تعدادی از مسئولین در دفتر امام جمعه جهرم برگزار شد، سردار خلیل رستگار به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جهرم معرفی شد. 
در این جلسه امام جمعه جهرم با اشاره به هفته بسیج بیان داشت: جایگاه بسیج و بسیجی را بایستی در کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی مشاهده کرد که فرمودند: از خداوند می خواهم که با بسیجیان محشور شوم.
وی ادامه داد: خداوند به همگی ما توفیق عطا  فرموده تا در خصوص واجبی به نام امر به معروف و نهی از منکر گامی برداریم.
حجت الاسلام مدبر با بیان این که باید تلاش کرد تا معروف ها و منکرها را تبیین کنیم اظهار داشت: برای به نتیجه رسیدن  امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر تبیین آن، بایستی ذوق، سلیقه و امکانات مناسب نیز در کنار هم قرار گیرند.
در ادامه این جلسه معاون امور شهرستان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با اشاره به سابقه مذهبی مردم شهرستان جهرم اظهار داشت: حفظ شعائر دینی از اولویت هاست که این مهم را در دارالمومنین جهرم شاهد هستیم.
محمودی با تاکید بر این که بایستی برای معرفی معروف ها نیز همت کافی داشت و در این خصوص کار فرهنگی انجام داد گفت: ادارات ویترین جامعه اسلامی هستند و لذا بایستی تمامی شعائر دینی در آنها حفظ گردد.
وی هشدار داد نبایستی شرع مقدس را با صندوق های رای گره زد و برای جلب آرا، شرع و  دین در حاشیه قرار گیرند و به آن بی توجهی شود.
محمودی تاکید کرد: لازم است گروه‌های مطالبه گر از مسئولین در شهرستان ایجاد و تقویت شوند.
در ادامه این جلسه، خلیل رستگار به عنوان‌ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جهرم با قدردانی از حمایت و رهنمودهای حجت الاسلام مدبر،گزارشی از فعالیت های این ستاد ارائه داد.
همچنین حریری از سپاه جهرم گزارشی از فعالیت های این حوزه از جمله سفیران مهر، چهارشنبه‌های طلایی ،دختران آفتاب ،دختران فیروزه‌ای و سفیران هدایت ارائه نمود. 
دراجی مشاور امور بانوان فرمانداری جهرم نیز از دیگر مسئولین حاضر در این جلسه بود که ضمن قدردانی از نگاه ویژه و ارزشمند امام جمعه جهرم به امر به معروف و نهی از منکر،گزارشی از فعالیت های فرمانداری ویژه شهرستان جهرم در این خصوص ارائه داد.
کد خبر 1736044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha