ایجاد بیش از 2 هزار فرصت شغلی جدید توسط کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر اراک از ایجاد 2 هزار و 500 فرصت شغلی جدید توسط کمیته امداد استان مرکزی خبر داد.

رمضانعلی جلالی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اینکه این تعداد فرصت شغلی جدید از ابتدای امسال تاکنون توسط این نهاد در استان مرکزی ایجاد شده است، گفت: ایجاد این تعداد شغل نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش 263 درصدی داشته است.

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد شغل پایدار در جامعه بویژه برای مددجویان، افزود: شغل های ایجاد شده در بخش های کشاورزی، صنعت، خدمات و کاریابی است.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر اراک در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: برای ایجاد این تعداد شغل، 164 میلیارد و 970 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

جلالی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر اراک سال گذشته رتبه اول را در زمینه اشتغال کسب کرده است، گفت: این نشان از تلاش های این نهاد در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان و تحقق شعار سال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 173623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha