دیدار مدیرستاد فهما با مدیران کانون‌های مساجد شهرستان سامان

حجت الاسلام حجت پناه مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در نشستی با مدیران کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان سامان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت پناه در نشست با مدیران کانون های مساجد شهرستان سامان که با حضور امام جمعه این شهرستان برگزارشد، اظهارداشت: این نشست به منظور ارائه شیوه نامه صدور و تمدید مجوز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و صدور احکام مسئولیت مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شده است.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احیای نقش واقعی فرهنگی، آموزشی و تبلیغی مساجد، تربیت، رشد و توانمندسازی نیروهای متعهد انقلابی و کارآمد در حوزه فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی در جوار مساجد و توسعه فرهنگ اصیل و ناب اسلامی ایرانی از دیگر اهداف برگزاری این نشست است.

 ارائه گزارش فعالیت مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان در خصوص نقش محوری ائمه جماعات مساجد در فعالیت های مسجد و محله و پیگیری از مراجع مرتبط در خصوص حضور و استمرار ائمه جماعات در مساجد فاقد امام جماعت از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.  

این سلسله نشست ها با محوریت امامان جمعه شهرستان ها با حضور مسئولان کانون‌های محله ای خدمت رضوی در شهرستان ها در راستای هم اندیشی، هم افزایی و تشریک مساعی در دفاتر امام جمعه برگزار می شود.

گفتنی است: تاکنون ۲ باب کانون تخصصی خواهران و ۳۸ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرها و روستاهای شهرستان سامان تاسیس گردیده و مشغول فعالیت با سه هزار عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد می باشند.

خاطرنشان می شود: در این نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان و کارشناسان ستاد کانون‌های مساجد استان نیز حضور داشتند.

کد خبر 1737316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha