دورهمی دخترانه در مسجد خاتم الانبیا(ص)

دورهمی دخترانه با هدف جهاد تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وروحیه شادی و نشاط در بین دختران به همت کانون فرهنگی هنری روح الله برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان: اراک//

 همجمه ها، شبیخون و توطئه های فرهنگی دشمنان امروز بیش از هر زمان دیگر احساس می شود و شاهد تلاش گسترده دشمنان در جنگ نرم هستیم.

امروز فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور و حتی نقاط حاشیه ایف روستایی و دور افتاده را شاهد هستیم که با دست خالی ولی با عشق به ولایت، رهبری و انقلاب پای کار آمده و در مقابل این هجمه های سنگین صف آرایی می کنند.

کانون فرهنگی هنری روح الله، مسجد خاتم الانبیا(ص) کوی امام علی(ع) اراک یکی از این کانون های است که با هدف جهاد تبیین و مقابله با این جنگ نابرابر پای کار آمده است.

پنج شنبه های دخترانه در کانون روح الله

دورهمی دخترانه در مسجد خاتم الانبیا(ص)

این کانون با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و اهمیت جهاد تبیین، پای کار آمده و با راه اندازی دورهمی دخترانه به تبیین ارزش های دینی و اسلامی و همچنین ایجاد فضای شاد و با نشاط برای دختران و آموزش این آینده سازان ایران اسلامی پرداخته است.

برگزاری دورهمی پنج شنبه ها اقدامی موثر در جذب دخترخانم های محله کوی امام علی(ع) اراک به مسجد است که مورد استقبال گسترده دختران جوانان و نوجوانان و حتی نونهالان و خانواده های آنها شده است.

در این دورهمی دختران شرکت کننده علاوه بر آشنایی با یکدیگر به تبادل نظر و همفکری در مورد مسائل مختلف پرداخته و با بازی و سرگرمی و ساعاتی شاد در کنار هم باهمراهی مربی های مهربونمون تجربه می کنند.

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وروحیه شادی و نشاط در بین دختران

دورهمی دخترانه در مسجد خاتم الانبیا(ص)

عباس حسینخانی، مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله، مسجد خاتم الانبیا(ص) کوی امام علی(ع) شهر اراک هدف از راه اندازی این دورهمی را لبیک به بیانات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و روحیه شادی و نشاط در بین دختران عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این دورهمی به تازگی آغاز شده است ولی مورد استقبال گسترده از سوی دخترخانم ها و خانواده ها قرار گرفته است، افزود: ما در کانون میزبان همه دختر خانم های اراکی هستیم.

 حسینخانی اضافه کرد: این دورهمی پنجشنبه هر هفته برگزار می شود و فردا ۱۶ آذر  نیز مربیان کانون فرهنگی و هنری روح الله از ساعت ۹:۳۰ در  مسجدخاتم الانبیاء(ص)، حسینیه شهدا منتظر دختران عزیز محله کوی امام علی (ع) و شهر اراک هستند.

کد خبر 1737460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha