مسئولین قضایی استان فضای مجازی را کنترل کنند

امام جمعه ارومیه گفت: مسئولین قضایی استان فضای مجازی را کنترل کنند و جلوی افترا و توهین ها را در این فضا بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه، افزود: مدیریت شهری نقاط و ساعات پرترافیک ارومیه را احصاء و با اقدامات اساسی این مسئله را به شکل صحیح مدیریت کنند چرا که این مسئله به شدت مردم را با مشکل مواجه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: ورودی های شهر و انباشت زباله ها در این ورودی ها چهره زشتی بجا گذاشته که باید مدیریت شهری در جهت حل آنها ورود کنند.

وی با اشاره به مشکلات فضای مجازی افزود: مسئولین قضایی استان فضای مجازی را کنترل کنند و جلوی افترا و توهین ها را در این فضا بگیرند.

کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از توهین و تهمت زدن به سایر کاندیداها خودداری کنند

وی  افزود: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با توجه به ظرفیت و توانمندیهای خود و با تقوا و اخلاق در فضای مجازی تبلیغ کنند.

این مسئول تصریح کرد: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از توهین و تهمت زدن به سایر کاندیداها خودداری کرده و جو صمیمی و همدلی استان را با اقدامات غیر قانونی برهم نزنند.

۱۶ آذر روز دانشجو و نماد استکبار ستیزی و ظلم ستیزی دانشجویان و دانشگاهیان است

حجت الاسلام و المسلمین قریشی ادامه داد:  ۱۶ آذر روز دانشجو و نماد استکبار ستیزی و ظلم ستیزی دانشجویان و دانشگاهیان است و دانشجویان نماد مبارزه با استکبار مطرح می شوند.

وی گفت: دانشجویان باید تلاش کنند به مطالبات رهبر انقلاب که علم آموزی، دانستن بینش سیاسی، افزایش معرفت دینی و اعتقادی و ارتباط محکم داشتن با خدا است، دست یابند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: جنگ ایران و عراق سال ۵۹ شروع شد اما این سازمان در سال ۷۰ این موضوع را پذیرفت که عراق آغازگر جنگ بوده بنابراین این نشان می دهد سازمان ملل همیشه علیه مظلوم بوده است.

وی افزود: در مقابل ظلم همواره سکوت کرده است همانطور که در حال حاضر در مقابل نسل‌کشی در غزه سکوت کرده و اراده تصویب یک قطعنامه را هم ندارد.

کد خبر 1737806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha