پویش «کتابخوانان آینده» در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اجرا شد

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت، پویش «کتابخوانان آینده» در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا شد.

خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان‌غربی، گفت: در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت، پویش  «کتابخوانان آینده» در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا شد.

وی افزود: این طرح ویژه اعضای کتابخانه‌های عمومی دارای فرزند سوم و بالاتر است  و خانواده‌های مشمول طرح، ضمن حضور در کتابخانه، بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه و عضویت خانوادگی رایگان، با اهدای بسته فرهنگی و هدیه نقدی تقدیر شدند.

معصومی ادامه داد: این پویش در حمایت از طرح خانواده و جوانی جمعیت بوده و با هدف آشنایی خانواده ها با کتابخانه و کارکردها و خدمات آن، گنجاندن کتاب در سبد کالای خانواده و ترغیب و آشنا کردن فرزندان با کتابخوانی از سنین کودکی و در نهایت پرورش نسل کتابخوان اجرا می شود.

پویش «کتابخوانان آینده» در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اجرا شد

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، پویش «کتابخوانان آینده» با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در کتابخانه‌های عمومی 15 شهرستان در آذربایجان‌غربی اجرا شد.

وی افزود: کتاب از زیباترین و مهم‌ترین جلوه‌های فرهنگ بشری است. شکوه این ارزش را باید در تابش آیات نورانی «اَلَّذی عَلَّمَ بِالقَلَم» و «ن والقلم و مایسطرون» جست‌وجو کنیم که به قلم و کتاب و آنچه که از اندیشه می‌تراود، اهمیت حیاتی قائل است.

معصومی گفت: کتابخوانی فرهنگی بسیار غنی و ارزشمند است که سبب رشد و توسعه ادبی و فرهنگی هر جامعه‌ و متعالی شدن افراد آن جامعه می‌شود.

پویش «کتابخوانان آینده» در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اجرا شد

کد خبر 1737980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha