روی خط خبر| مادر شهید «سعدالله چمانی» به فرزند شهیدش پیوست

حاجیه‌ خانم فاطمه علیجانپور، مادر شهید سعدالله چمانی پس از سال ها صبر و استقامت در سن ۸۴ سالگی در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  حاجیه‌ خانم فاطمه علیجانپور، مادر شهید سعدالله چمانی پس از سال ها صبر و استقامت در سن ۸۴ سالگی در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و چهلمین سالگرد فرزند شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و به  لقاءالله پیوست .

پیکر این مادر مرحومه پس از تشییع در آرامگاه جوجاده ارطه قائم شهر به خاک سپرده می شود.

خبرگزاری شبستان در مازندران، این ضایعه را به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه همچنین برادر ارجمند زین اله چمانی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری معراج مسجد نبی اکرم(ص) جوجاده ارطه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بخشنده و مهربان برای این مادر صبور همنشینی با حضرت زهرا(س) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر مسألت می نماید.

به گزارش شبستان، پاسدار شهید سعدالله چمانی فرزند مرحوم حاج اسدالله چمانی، متولد فروردین ۱۳۴۲، زمانی که ۲۱ بهار از عمر بابرکتش گذشته بود در سال۱۳۶۲ در تیپ ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید کاوه در منطقه بالا سردشت به دست گروهک های منافق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 1738504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha