جانبازان و خانواده آنها نماد صبر و شکیبایی و الگویی برای همگان هستند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: جانبازان عزیز و خانواده های آنها نماد صبر، شکیبایی، ایثار، ایمان، ولایتمداری و الگویی برای همگان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز جمعه (۲۴ آذر) در اختتامیه هشتمین دوره آموزشی سلامت جانبازان شیمیایی استان مرکزی که در سالن زیتون برگزار شد، ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی جانبازان و خانواده این عزیزان گفت: همسران و فرزندان جانبازان سال ها است که با ایثار و صبر در کنار یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و از آنها پرستاری می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک همچنین از ایثار و از خودگذشتگی جانبازان نیز تقدیر کرد و افزود: جانبازان سال هاست که با مشکلاتی که بر اثر مواد شیمیایی و دیگر مشکلاتی که در جنگ برای آنها پیش آمده و حتی در برخی موارد منجر به قطع عضو شده دست و پنجه نرم می کنند ولی دم بر نمی آورند و اعتراضی نمی کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نیز ادامه داد: مجاهدت و ایستادگی دیروز مردم این کشور باعث شد ایران اسلامی امروز در دنیا یک قدرت مهم باشد و این راه که راه ائمه اطهار (ع) است باید همواره توسط ملت ایران ادامه یابد.

جانبازان و خانواده آنها نماد صبر و شکیبایی و الگویی برای همگان هستند

 این مقام مسئول ضمن تقدیر از جمعیت هلال احمر در برگزاری این دوره آموزشی، بیان کرد: باید ما به فکر این عزیزان باشیم و با برگزاری اینگونه برنامه ها در راستای رفع مشکلات این عزیزان تلاش کنیم.

امام جمعه اراک در ادامه به حضور پیکر پاک و مطهر شهدا در سطح استان اشاره کرد و گفت: شهدا و جانبازان و ایثار و فداکاری در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و آزادی و اقتدار را برای این مرز و بوم به ارمغان آورند و ما باید امروز ادامه دهنده راه آنان باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از 200 نفر از جانبازان شیمیایی و خانواده این عزیزام با اهدا لوح و هدایایی به پاس سال ها ایثار و فداکاری تقدیر شد.

کد خبر 1739043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha