بیانیه آیت الله دری نجف آبادی در پی جنایات تروریست های جیش العدل

آیت الله دری نجف آبادی در پیامی جنایات تروریست های جیش العدل در به شهادت رساندان مرزبانان ایرانی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی،نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بیانیه ای ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مرزبانان نیروی انتظامی در حادثه تروریستی راسک گفت: از وزارت امور خارجه و دستگاه های ذیربط انتظار می رود موضوع با جدّیت پیگیری و از دولت محترم پاکستان نیز نسبت به موضوع پیگیری نمایند.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُم سَیَهْدِیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ                         (( آیه 4 تا 6 سوره محمد«ص»))

آنان که در راه خداوند به شهادت می رسند ، خداوند هرگز اعمال ایشان را از بین نمی برد و خداوند آنها را هدایت دل هایشان را اصلاح می نماید و در بهشتی که برای آنها توصیف نموده داخل می نماید.

بار دیگر در ایام شهادت صدیقه کبری سلام الله علیها و در ماه سوّمی که ایران و اسلام و فلسطین و جهان در غم و اندوه مردم مظلوم غزّه و ملت ستمدیده فلسطین در سوگ و اندوه جانگداز بسر می برد و شاهد جنایات بسیار وحشیانه رژیم سفّاک و کودک کش و منحوس اشغالگر ایادی فلسطین و غزّه مظلوم است،می باشد.

تروریست های جیش العدل هم صدا با جنایتکاران صهیونیزم در شرق کشور و در مرز ایران و پاکستان اقدام به ترور و شهادت رساندن جمع مظلومی از یاران و سربازان فداکار جمهوری اسلامی ایران نموده و دوازده نفر از مرزبانان غیور فراجا را به شهادت رسانده و برخی دیگر از عزیزان را مجروح نموده و ملّت ما را غمگین و داغدار این عزیزان نموده .

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ساحت مولای عزیز و بزرگوارمان حضرت بقیه الله ارواحنافداه و فرمانده معظم کل قوا و خانواده بزرگ نیروهای مسلح و فراجا و خانواده های داغدیده، از خداوند برای آن عزیزان علوّ درجات و برای بازماندگان و خانواده مکرّم شهیدان سلامت و عافیت و حسن عاقبت و برای فراجا و همه مرزبانان غیور ، سلامت و عافیت و موفقیّت آرزومندم .

از وزارت امور خارجه و دستگاه های ذیربط انتظار می رود موضوع با جدّیت پیگیری و از دولت محترم پاکستان نیز نسبت به موضوع پیگیری نمایند.

دولت برادر و همسایه پاکستان نیز باید نسبت به تحرّکات شیاطین در مرز  دوستی و همسایگی پاسخی شایسته و درخور بـدهد و مانع از تکرار این قبیل حـوادث ناجوانمردانه و خیانتکارانه که روابـط دو همسایه را مخـدوش می نماید، بشود و اجازه ندهد عناصر شیطان صفت و مزدور و خیانت پیشه خون انسان های مظلوم و بی گناه را بریزند و در مرزهای دوستی و همسایگی و برادری را به خون بی گناهان و مرزبانان غیور و فداکار آغشته سازند.

خداوند قلب نورانی امام عصر (عج) را از همه خشنود فرماید و اسلام و مسلمانان را نصرت و ملّت  مظلوم فلسطین را پیروز و قدس شریف را آزاد و دست جنایتکاران صهیونیزم و آمریکا و عمّال آنها را از منطقه کوتاه نماید.

کد خبر 1739207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha