رژیم صهیونیستی با همه جنایات در برابر مقاومت رزمندگان حماس ناکام ماند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جنایات و نسل کشی اسرائیل در غزه نابخشودنی است، گفت: رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت رزمندگان حماس ناکام ماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف آبادی، امروز (۱ دی) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رژیم جعلی همواره در حال کشتار مردم بی گناه است و از هیچ جنایتی دریغ نمی کند.  
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه جنایات این جنایتکاران نابخشودنی است، اظهار کرد: جنایات اسرائیل ضد بشریت است و امروز شاهد برپایی تجمعات و راهپیمایی های ضد صهیونیستی در سراسر دنیا هستیم.  


وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و رشادت رزمندگان حماس ادامه داد: این‌ عملیات آثار و برکات فراوانی داشت و مهمترین برکت آن ذلت اسرائیل بود.  


این مقام ارشد استان به حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه از این جنایتکاران اشاره کرد و ادامه داد: با همه این حمایت ها باز هم رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت رزمندگان حماس ناکام ماندند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به  توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: جوانان و نوجوانان ایرانی باید آگاه و هوشیار باشند و آنهایی که غرب را دایه مهربان‌تر از مادر ‌می‌دانند باید نسبت به جنایات‌هایی که توسط رژیم غاصب در غزه می‌شود آگاه باشند.  

وی با اشاره به اینکه، ماهیت غرب جنایت‌هایی است که در غزه انجام می‌دهد، اظهار داشت: باید برای نجات ملت مظلوم فلسطین و غزه دعا کنیم.  

دری نجف‌آبادی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت مسیح (ع)، افزود: حضرت مسیح از پیامبران بزرگ اسلام است بنابراین انتظاری که از مسیحیان وجود دارد این است که در مقابله با جنایات اسرائیل بایستند.  

امام جمعه اراک ادامه داد:از پاپ انتظار است که قاطع‌تر باشد زیرا رهبر بیش از یک میلیارد مسیحیت کاتالولیک دنیا است و باید اسرائیل و بایدن و سایر جنایتکاران را تحریم کنند.

وی با اشاره به سالروز تشکیل سپاه حفاظت هوایی کشور عنوان کرد: سپاه در حفظ امنیت پروازهای داخلی و بین‌المللی حضوری موثر و قدرتمندانه داشته و تاکنون صدها توطئه را خنثی کرده است.  


امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به حادثه تروریستی راسک اشاره کرد و گفت: این شهدا مظلومانه به شهادت رسیدند باید این حادثه پیگیری جدی شود، امیدواریم حفاظت‌ها قوی‌تر شود تا از مرزهای شرقی دیگر آسیب نبینیم و نیروهای خدمتگزار فراجا را از دست ندهیم.

وی با تقدیر از برگزاری باشکوه مراسم ایام فاطمیه، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه‌ای حسنه برای تمام مردم جهان است و باید در تمامی زمینه‌ها از شخصیت ایشان الگو بگیریم.

کد خبر 1740259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha