انتخابات ایران، امنیت و سلامت بالایی دارد

امام جمعه شهرستان چهاربرج گفت: انتخابات ایران، امنیت و سلامت در نصاب بالایی بوده و لذا آنچه مهم است موضوع جهاد همگانی برای تحقق انتخابات با مشارکت بالا و رقابتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، حجت الاسلام اصغر جلالی، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان چهاربرج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات پیش رو از روزهای اول سال مورد توجه رهبر حکیم انقلاب اسلامی قرار گرفت و ایشان از ۱۵ فروردین امسال به آن اشاره کرده و دیدگاه‌های خود را در مناسبت‌های گوناگون مطرح کرده‌اند. 


وی ادامه داد: چهار راهبرد مشارکت بالا، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات باید مورد توجه همگان خصوصاً نهادهای ناظر، مجری و آحاد نخبگان و عموم مردم قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان چهاربرج گفت: تمام اقدامات در همین راستا باید سامان یابد و در بین چهار راهبرد اعلام شده توسط مقام معظم رهبری، به نظر می‌رسد «مشارکت بالا» و «رقابتی بودن» از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


امام جمعه چهاربرج افزود: در انتخابات ایران، امنیت و سلامت در نصاب بالایی بوده و لذا آنچه مهم است موضوع جهاد همگانی برای تحقق انتخابات با مشارکت بالا و رقابتی است. 


وی گفت: سهم انتخابات پرشور در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام و کشور بی‌بدیل است و با هیچ ابزار دفاعی دیگر قابل‌مقایسه نیست.


حجت الاسلام جلالی تاکید کرد: تربیت حماسی، بر فطرت الهی انسان و بر فضایل فطری استوار بوده و به نحو تام و تمام در دین الهی تبیین شده است.


حجت الاسلام جلالی در ادامه با اشاره به این که حیات مهدی باورانه و مهدی یاورانه، مبتنی بر تربیت مهدوی، تربیتی از جنس تربیت حماسی است، گفت:  همه انبیا طاغوت ستیز بوده‌اند و حضرت مسیح (ع) یکی از انبیای الهی است که همیشه در حال مبارزه با طاغوت زمان خود بود.

کد خبر 1740273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha