علم به بندگی یک هنر است

آیت الله فلاحتی علم به بندگی را یک هنر دانست و گفت: معلم، استاد، مولف و هرکسی که مروج شریعت اهل بیت (ع) است، باید سعی کند پیام دین خدا را خالصانه به مردم برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی_ نماینده ولی فقیه در گیلان امروز(جمعه، ۸ دی) در یادواره «شهید ابراهیم جعفری» به عنوان اولین معلم شهید استان گیلان در فومن اظهار کرد: تربیت انسان‌ها در رأس حرکت تمام انبیاء الهی بوده است.

وی با بیان اینکه همه انبیاء مکلف بودند، انسان‌هایی تربیت کنند که برای سایر انسان‌ها الگو باشند، بندگی خدا کنند و ظلم‌ستیز باشند، گفت: بنده صالح خدا نبودن باعث اتفاقات منفی در جوامع بشری است.  

آیت‌الله فلاحتی اذعان کرد: علم به بندگی یک هنر است و بنده صالح خدا نیز تلاش می کند با مراقبت از زبان، چشم و گوش خود، منجر به آزار و اذیت دیگران نشود.  

وی تصریح کرد: بندگان خالص خدا هرجا و هر مکانی که دچار غفلت شوند، آن لحظه را خسارتی برای خود می‌دانند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه بعضی افراد در دوره‌ای شعار ظلم‌ستیزی سر می دهند ولی وقتی در کرسی قدرت و ثروت قرار گرفتند خودشان به انسانی ظالم تبدیل می‌شوند، گفت: امام(ره) در جامعه ما، انسان‌های ظلم‌ستیز تربیت کرد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه، امروز ملت ایران نماد مبارزه با ظالم و طاغوت است، گفت: انقلاب اسلامی پس از ۴۴ سال شبیه هیچ‌کدام از انقلاب‌های جهانی نشد.

آیت‌الله فلاحتی اذعان کرد: همه اصحاب زر و زور در طول تاریخ مقابل انبیاء الهی ایستادند و امروز نیز همان‌گونه است ولی انسان‌هایی که همراه مکتب انبیاء و اهل‌بیت(ع) هستند موفق خواهند بود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز تمامِ دنیا، حاج قاسم سلیمانی را به عنوان تربیت یافته مکتب اهل‌بیت می شناسند، گفت: هیچ انسانی نباید گام‌ها، فعالیت هایش از روی برای ریا و خودنمایی باشد.  

آیت الله فلاحتی همچنین از شهید معلم «ابراهیم جعفری» به عنوان یک معلم و بنده خدایی که بی ریا کار میکرد یاد کرد و ادامه داد: معلم، استاد، مولف و هرکسی که مروج این شریعت است باید سعی کند پیام دین خدا را خالصانه به مردم برساند.

علم به بندگی یک هنر است

علم به بندگی یک هنر است

علم به بندگی یک هنر است

کد خبر 1741451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha