دیوارنویسی ردپای تخلف بر روی دیوارهای شهر است

ایازی بابیان اینکه دیوار نویسی غیرقانونی به‌صورت تخلف آشکار در شهرکرد رواج پیدا کرده است گفت: طبق ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها نوشتن هر مطلب یا نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر ممنوع است.

دکتر اکبر ایازی دیوارنویسی غیرقانونی را ردپای یک تخلف آشکار بر روی دیوارهای شهر عنوان کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: طبق ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها نوشتن هر مطلب یا نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر ممنوع است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: کلیه کسبه، بازاریان، صنوف و شهروندان باید از هرنوع دیوارنویسی غیرقانونی بر روی دیوارهای سطح شهر شهرکرد خودداری کنند.

وی ابرازکرد: بازاریان و صنوف می توانند معرفی محصولات و تبلیغات خود را صرفاً در محل‌های که شهرداری برای نصب و الصاق اعلانات و تبلیغات معین کرده است اقدام کنند.

دکتر ایازی ضمن تشکر از همراهی دادستان و مجموعه قضایی یادآورشد: در صورت رؤیت هرگونه دیوارنویسی غیرقانونی در سطح شهر و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق عمومی با متخلفین مطابق قانون برخورد می‌شود که در این راستا با دستگاه قضا هماهنگی‌های لازم انجام و احکام قضایی صادر شده است.

کد خبر 1741682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha