هشتمین نمایشگاه توانمندی های بانوان مهاباد به کار خود پایان داد

هشتمین نمایشگاه توانمندی های بانوان مهاباد با حضور 56 غرفه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، نوذری، رئیس کمیته امداد شهرستان مهاباد، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات شرکت کنندگان، بااشاره به حمایت مالی از اشتغال آفرینان این عرصه، راه های اخذ تسهیلات از این نهاد را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

️ارجمندی، مسئول دفتر هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد هم با اعلام افزایش ابتکارات حوزه توانمندی های بانوان محلات، از تقسیم وظایف کانون های فرهنگی و هنری فعال برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی در ۳حوزه  دیگر طراحی مد و لباس منطقه ای و اسلامی، هنرهای تجسمی و فعالیت های خود اظهاری اشاره نمودند که به زودی این نمایشگاه ها نیز برگزار می گردند.

وی افزود: غرفه هایی از انواع فعالیت های اشتغال آفرینی و خودکفایی کمیته امداد، فعالیت های مختلف بانوان در عرصه های متنوع صنایع دستی، محصولات منطقه ای و تولیدات سنتی در این نمایشگاه به عرضه عموم گذاشته شده بود.

ارجمندی ادامه داد: انواع صنایع دستی از جمله گلیم‌بافی، قالی‌بافی، دیوارکوب، بافتنی، سفال، نمد دوزی، پهباد، فیلتر، زیورآلات، کار با چوب و گل شیشه‌ای در این نمایشگاه برای بازدید و فروش عموم به نمایش گذاشته شده بود.

وی افزود: در این نمایشگاه ۵۶ غرفه با حضور بانوان هنرمند شهرستان حضور فعال داشتند.

کد خبر 1741703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha