از میزبانی ۹۲بقعه در گیلان تا برگزاری ۱۶ محفل انس بیاد سردار سلیمانی

حجت الاسلام تدینی از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در ۹۲ بقعه متبرکه گیلان خبر داد و گفت: ۱۶ محفل انس با قرآن کریم با هدف ارج نهادن به مجاهدت‌های سردار سلیمانی در دفاع از اسلام و قرآن در بقاع متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز(دوشنبه، ۱۱ دی) در جمع خبرنگاران، با اشاره به میزبانی ۹۲ بقعه متبرکه گیلان از ویژه برنامه های گرامیداشت سید الشهدای مقاومت، چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشت.  

وی با اشاره به اینکه در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری سخنرانان مطرح استانی در این بقاع متبرکه به بیان دستاوردهای جبهه مقاومت و نقش حاج قاسم در پیروزی های رزمندگان اسلام علیه استکبار خواهند پرداخت، گفت: برگزاری محافل قرآنی نیز از دیگر برنامه های گرامیداشت سالگرد حاج قاسم است.  

حجت الاسلام تدینی افزود: ۱۶ محفل انس با قرآن کریم با هدف ارج نهادن به مجاهدت‌های سردار سلیمانی در دفاع از اسلام و قرآن در بقاع متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این محافل قرآنی با تلاوت قاریان ممتاز بین‌المللی، استانی و شهرستانی در بقاع متبرکه شهرستان‌های آستارا، آستانه‌ اشرفیه، بندرانزلی، املش و تالش، رشت، رودبار، رودسر، لنگرود، لاهیجان، شفت، صومعه‌سرا، ماسال و فومن برگزار می‌شود، تصریح کرد: تاکنون ۶ محفل انس با قرآن کریم با هدف گرامیداشت سردار سلیمانی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار شده است.

کد خبر 1742026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha