باید یک هم‌افزایی بین همه مساجد وجود داشته باشد

حجت‌الاسلام بلندی‌زاده، با اشاره به اینکه باید یک هم‌افزایی بین همه مساجد وجود داشته باشد گفت: لازم است هیئت عاشورایی جوانان تمامی مساجد تشکیل شود تا بتواند در همه فعالیت‌های فرهنگی شهرستان محور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، همایش فعالان فرهنگی همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک برگزار شد.

حجت‌الاسلام منصور بلندی‌زاده، در این همایش به بیان شیوه‌های کار فرهنگی پرداخت و اظهار کرد: فعالان فرهنگی باید برای انجام کار فرهنگی، خلاقیت‌ها و توان علمی خود را بالا ببرند و روح تعاون، همکاری، قدرت برخورد اجتماعی و تعامل گروهی را در خود تقویت کنند.

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان، با بیان اینکه ضرورت دارد از اجرای برنامه‌های سطحی و بدون خروجی اجتناب شود افزود: انتطار می‌رود برنامه‌های کاربردی همراه با شعور و در خور نیاز دینی و اعتقادی مردم برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه باید یک هم‌افزایی بین همه مساجد وجود داشته باشد تصریح کرد: لازم است هیئت عاشورایی جوانان تمامی مساجد تشکیل شود تا بتواند در همه فعالیت‌های فرهنگی شهرستان محور باشد و اداره تبلیغات اسلامی هم این مسئله را پیگیری کند.

کد خبر 1742072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha