حمله تروریستی اشرار معاند، یک جنایت بزدلانه است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: حمله تروریستی اشرار معاند به مردم بی دفاع بر سرمزار حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از فرزندان انقلاب شد موجب تألم و تأثر بوده و این عمل یک جنایت بزدلانه است.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به شهادت مظلومانه زائران حاج قاسم در حادثه تروریستی کرمان اظهارکرد: این اقدام تروریستی که در خدمت به دشمنان نظام اسلامی و خیانت به امنیت و آسایش منطقه کرمان طراحی شده است، یک جنایت بزدلانه است که هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: حادثه تلخ و غمبار انفجار تروریستی در چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر تصویری گویا از کوردلی و زبونی دشمنان ملت ایران را به نمایش درآورد.

 حجت الاسلام معلم عنوان کرد: این حادثه غم انگیز اقدامی ناجوانمردانه که ملت ایران را داغدار فرزندانی عزیز کرد و بار دیگر سوگی عظیم در خاطر یکایک ما، در این روز رقم خورد، اما ملت ایران با این اقدامات، از اهداف خود دست بر نمی دارد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: این اقدام ددمنشانه، شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان بیگناه و مظلوم را در حادثه تروریستی کرمان توسط تروریست های بی رحم و سنگدل بی جواب نخواهد ماند.

 حجت الاسلام معلم  ضمن محکوم کردن این اقدام سبوعانه، از خداوند متعال برای شهدای این جنایت علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های داغدار صبر و اجر خواستار شد.

کد خبر 1742595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha