پشت پرده جنایت گلزار شهدا، رژیم جعلی اسرائیل است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: پشت پرده جنایات کشتار مردم بی گناه و مظلوم در گلزار شهدای کرمان، رژیم جعلی جنایتکار و کودک کش اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب یادواره شهدای شهرستان جیرفت و چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی پیامبر اعظم (ص) جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این یادواره، با اشاره به شهادت تعدادی از پیروان مکتب شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، گفت: این جنایت قطعا کار آمریکا و اسرائیل است که به دست مزدوران آنها انجام شد.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: پشت پرده جنایات کشتار مردم بی گناه و مظلوم در گلزار شهدای کرمان، رژیم جعلی جنایتکار و کودک کش اسرائیل است.

وی افزود: از آنجایی که بیش از سه ماه از جنگ غزه می گذرد و رژیم صهیونسیتی نتوانسته به هدفش در نابودی حماس دست یابد و به بن بست کامل رسیده بنابراین دست به هر جنایتی دست می زند تا افکار عمومی جهان را این شکست مفتضحانه اش منحرف کند.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: منشا توانی که امروز حواس و جبهه مقاومت دارد، حاج قاسم است که دست مردم غزه و فلسطین را با آموزش فنون معنوی و نظامی که به آنها آموخته، پر کرده است.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: این رژیم جعلی کودک کش به اندکی از اهدافش دست نیافته بنابراین سعی می کند تا انتقام ناکامی های خود را از طریق نسل کشی، ترور رهبران حماس، ترور شهید سید رضی جنایت روز گذشته در گلزار شهدای شهر کرمان جبران کند.

وی اظهار کرد: همان طور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند؛ آن ضرباتی که طوفان الاقصی بر پیکره رژیم صهیونسیتی وارد کرد دیگر قابل ترمیم نخواهد بود.

حجت الاسلام تارم بیان کرد: امروز آمریکایی ها، کارشناسان نظامی و سیاسی اعلام می کنند که اسرائیل به اهدافش دست نمی یابد و نمی تواند حماس را نابود کند و می خواهد اذهان جهانیان را به مسائل دیگر مشغول کند تا جنایات او کمتر مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه جیرفت ابراز کرد: رهبر انقلاب روز گذشته فرمودند؛ باید انتقام سختی در انتظار عاملان جنایت گلزار شهدای کرمان باشد این انتقام سخت، زمان، مکان و روش آن نظام جمهوری اسلامی است.

وی عنوان کرد: آنچه که سردار دلها را به یک مکتب کرده،
دید ارزشی سردار دلها به نظام مقدس جمهوری اسلامی، جایگاه ولایت فقیه، مرزبندی با دشمن و دشمن شناسی است.

حجت الاسلام تارم گفت: حاج قاسم فرمود؛ امروز دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی مساوی از دفاع از اسلام است.

کد خبر 1742740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha