مطالبه به حق مردم، انتقام سخت و نابودی کامل اسراییل غاصب است

امام جمعه شیروان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت:عامل اصلی این جنایت، رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی است و مطالبه به حق مردم انتقام سخت و پیاپی تا نابودی کامل اسرائیل غاصب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان جمعه شب در یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای بصیرت و چهار شهید معظم روستای گزکوه اظهارکرد: عامل اصلی این جنایت، رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی است و همیشه در پی توطئه ها و نقشه های مختلف بودند.

وی با اشاره به قیام ۱۹ دی خاطرنشان کرد: قیام مردمی ۱۹ دی ۱۳۵۸ و عملیات غرورآفرین کربلای ۵  از حوادث مهم و سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی بوده و شهادت سردار سلیمانی نیز نقطه عطفی در مبارزات جبهه مقاومت دنیا بود.

 حجت الاسلام تکمیلی با اشاره به گوشه‌ای از  پیشرفت‌های اخیر کشور عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی در دنیا سربلند است زیرا که مردم پای انقلاب شان با نثار جان و مال خود ایستاده اند.

 امام جمعه شیروان بیان کرد: در سالروز کشف حجاب رضاخانی فهمیدیم، دشمن از دیرباز برای مقابله با اسلام به دنبال اشاعه فساد و فحشا و بی بند باری بوده است، مردم ایران مثل این یادواره در مراسم‌های انقلاب شرکت می کنند، تلاش دشمن ناامید کردن مردم است و به حق خون همین شهدا است که نقشه‌های ایشان نقش بر آب می شود.

حجت الاسلام تکمیلی با اشاره به نتایج اولیه صلاحیت های نامزدهای مجلس اضافه کرد: شورای نگهبان یک نهاد انقلابی است که بر اساس مستندات عمل می‌کند و با توجه به اعلام نتایج اولیه تأیید صلاحیت ها بهترین راه اعتراض مجاری قانونی است.

کد خبر 1742884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha