بانوان باید بتوانند نقش خود را به درستی در جامعه ایفا کنند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: از دیدگاه اسلام زن در جامعه و ارزش های دینی از جایگاه والایی برخوردار است و بانوان باید بتوانند نقش خود را با درایت و به درستی در جامعه ایفا کنند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی،  امروز در نشست صمیمی با پایوران خواهر سپاه استان، گفت: از دیدگاه اسلام زن در جامعه و ارزش های دینی از جایگاه والایی برخوردار است و بانوان باید بتوانند نقش خود را با درایت و به درستی در جامعه ایفا کنند. 

وی افزود: وحدت اقوام آذربایجان غربی مثال زدنی بوده و دشمن همواره به دنبال تفرقه بوده است. 

سردار رجبی ادامه داد: مجاهدت و ایثارگری در آذربایجان غربی وجود دارد و هرگز فراموش نمی شود و باید مراقب آسیب ها باشیم. 

این مسئول بیان کرد: خواهران می توانند در عرصه های مختلف در جامعه نقش آفرینی کنند و هرکس باید به نقش خود که در حوزه فرهنگ و سایر حوزه ها دارد، به نحو احسن عمل کند. 

وی افزود: سپاه، پاسدار انقلاب است و  از انقلاب پاسداری می کند و با صبر انقلابی، برنامه ریزی، با ممارست و تلاش می توان خیلی کارها انجام داد و از مشکلات موجود کاست. 

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی گفت: توجه به تربیت کودکان امر مهمی است که بانوان در این زمینه نقش مهمی دارند و از همکاری و همراهی با نهادهای مختلف برای پیشبرد بهتر امور نباید غافل شد. 

وی افزود: از مطالبه گری از نهادهای مختلف در موضوع عمل به وظایف خویش نباید غافل شد و باید مراقب نفوذ تربیت مبتنی بر فرهنگ غربی و غیراسلامی بود. 

این مسئول ادامه داد: دشمن با جنگ شناختی به دنبال تغییر افکار و اذهان جوانان و نوجوانان ما است. 

کد خبر 1743390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha